Η Hyundai αναβάθμισε αισθητικά, μηχανολογικά και τεχνολογικά το Kona, με πρωταγωνιστή την έκδοση N Line, που ουσιαστικά προετοιμάζει το έδαφος για το πολυαναμενόμενο Kona N.
Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι το πολυαναμενόμενο Hyundai Kona N
Το μικρό κορεατικό SUV διακρίνεται για την ποικιλία στα μοτέρ και τα συστήματα μετάδοσης, προσφέροντας 7 διαφορετικές επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές. Ο βασικός τρικύλινδρος 1.000άρης T-GDI αποδίδει 120 ίππους και 172 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. όταν συνδυάζεται με το 6άρι χειροκίνητο, ενώ με το 7άρι DCT ανεβαίνει στα 200 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Στην πρώτη περίπτωση, το 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 11,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 181 χλμ./ώρα. Με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη, τα αντίστοιχα νούμερα είναι 11 δλ. και 182 χλμ./ώρα.
Ο ίδιος κινητήρας συνδυάζεται και με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, αποκλειστικά με το νέο 6άρι χειροκίνητο Intelligent Manual Transmission εμφανίζοντας ίδια χαρακτηριστικά με το κανονικό 1.000άρι χειροκίνητο (120 ίπποι και 172 Nm, στις ίδιες στροφές). Για το 0-100 χλμ./ώρα θέλει 11,9 δλ., ενώ η τελική φτάνει στα 180 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Εξοπλισμός και κινητήρες του νέου Hyundai i20
Ο 1.6 CRDi ντίζελ συνδυάζεται αποκλειστικά με το mild hyrbid σύστημα, αποδίδοντας 136 ίππους και 280 Nm στις 1.500-3.000 σ.α.λ. (το 6άρι iMT)/320 Nm στις 2.000-2.250 σ.α.λ. (το 7άρι DCT). Το χειροκίνητο διατίθεται μόνο ως μπροστοκίνητο, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και τελική 190 χλμ./ώρα. Το διπλού συμπλέκτη χρειάζεται 9,9 δλ. και 190 χλμ./ώρα ως δικίνητο, ενώ το 4WD θέλει 10,5 δλ. και 185 χλμ./ώρα για τις ίδιες μετρήσεις.
To Hybrid συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 1.6 GDI 105 ίππων και 147 Nm, με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων και 170 Nm. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει στα 141 άλογα και μόνο στους εμπρός τροχούς, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 11 δλ. με τις 16άρες ζάντες και 11,3 δλ. με τις 18άρες. Η τελική είναι 160 χλμ./ώρα, σε κάθε περίπτωση.
Δείτε ακόμα: Hyundai Kona Hybrid vs Toyota C-HR Hybrid
Αφήσαμε το ταχύτερο για το τέλος. Η κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου Kona προσφέρεται με τον 1.600άρη τούρμπο T-GDI, απόδοσης 198 ίππων και 265 Nm στις 1.600-4.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι DCT, όμως δίνει την επιλογή κίνησης μεταξύ δύο και τεσσάρων τροχών. Το δικίνητο απαιτεί 7,7 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, τη στιγμή που το τετρακίνητο χρειάζεται άλλα 0,4 δλ. για την ίδια μέτρηση. Η τελική είναι κοινή, στα 210 χλμ./ώρα.