Τελευταία φορά που είδαμε Celica, ήταν 15 χρόνια πίσω. Το 2006 έπεσαν οι τίτλοι τέλους και έκτοτε οι φήμες για αναβίωση δεν σταμάτησαν να κυκλοφορούν. Πολλοί θεώρησαν πως με το GT86 (από την επόμενη γενιά «GR 86») οι Ιάπωνες πρακτικά ανέστησαν το πνεύμα της Celica – αλλά όχι το όνομα. O νέος πρόεδρος της Toyota, όμως, έχει διάθεση να ολοκληρώσει τη δουλειά.
Το Best Car Web αναφέρει πως σε πρόσφατο ράλλυ στην Ιαπωνία, παραβρέθηκαν τόσο ο νέος CEO της Toyota, Tsuneji Sato, όσο και ο απερχόμενος Akio Toyoda. Σύμφωνα με το ιαπωνικό δημοσίευμα, ο Toyoda δήλωσε την αγάπη και το πάθος του για τη Celica. Σε αυτή τη δήλωση, ήρθε αργότερα μια ακόμα καλύτερη του Sato στους εκπροσώπους του Τύπου. Ο νέος πρόεδρος του κολοσσού της αυτοκίνησης είπε πως μοιράζεται την ίδια αγάπη για το θρυλικό κουπέ, προσθέτοντας πως θα ήθελε να το δει να επιστρέφει στη γκάμα της Toyota! Όταν μια τέτοια «βόμβα», λοιπόν, πυροδοτείται από τον πρόεδρο της εταιρίας, καταλαβαίνουμε αμέσως τι χαμό προκαλεί στη συνέχεια.
Οι Ιάπωνες συνάδελφοι επικοινώνησαν με την Toyota, παίρνοντας ως απάντηση μια πολύ ελπιδοφόρα δήλωση: «Ο νέος πρόεδρος της Lexus και της Gazoo Racing, έχει την πρόθεση να συνεχίσει την παρουσίαση νέων σπορ μοντέλων GR». Εκτός αυτού, το Best Car Web επικαλείται πηγές εκ των έσω που αναφέρουν ότι ο Sato θέλει η πρώτη νέα παρουσία υπό την προεδρία του, να είναι η αναγεννημένη Celica! Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, παρά υπονοούμενα και ενδείξεις. Παρόλα αυτά, και μόνο που αυτά πηγάζουν από την ίδια, την Toyota, αρκούν για να μας γεμίσουν αισιοδοξία.
Κινητήρες και συστήματα μετάδοσης πάντως, υπάρχουν. Ο 2.0λιτρος υβριδικός των 197 ίππων, ας πούμε, είναι «ταμάμ» για μια βασική δικίνητη Celica. Ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο των 261 ή 304 ίππων από τα GR Yaris και GR Corolla αντίστοιχα, ιδανικός για την αναβίωση της GT-Four. Για να δούμε τι καλό μας ετοιμάζει η φίρμα από το Αΐτσι.