Η Subaru μπορεί να κατήργησε το Impreza STI και να έχει ξεχάσει τα ένδοξα χρόνια του WRC, όμως η BMW εμπνέεται από αυτά και χαρίζει στην XM ίσως τον καλύτερο χρωματικό συνδυασμό της παλέτας της.
Η πρώτη plug-in υβριδική BMW M, αλλά και η πρώτη που εξελίχθηκε ευθύς εξαρχής ως μοντέλο του M GmbH, ξεκίνησε την εμπορική της πορεία στις Η.Π.Α., όπου κατασκευάζεται κιόλας. Για τη δημοσιογραφική παρουσίαση του αυτοκινήτου, αλλά και τη γνωριμία του με το αγοραστικό κοινό, η BMW Αμερικής ετοίμασε μια απολαυστική γκαλερί, γεμάτη από πόζες της XM στα τρία χρώματα που αρχικά είναι διαθέσιμη, μαζί με τις ανάλογες επενδύσεις στο εσωτερικό. Εξωτερικά, το Mineral White Metallic είναι η μεσοβέζικη και πιο εμπορική επιλογή, με το λευκό χρώμα του αμαξώματος να εναλλάσσεται με μαύρες λεπτομέρειες. Το Black Sapphire Metallic αποτελεί την total black και πιο «απεικόνιση» της θηριώδους «Μπέμπας», αλλά αυτό που αναντίρρητα τραβάει τα περισσότερα βλέμματα είναι το Marina Bay Blue Metallic.
Κλασικό χρώμα για BMW M, που πρωτοείδαμε στις σημερινές M5 και M8, το οποίο στην XM αποκτά μια ειδική, ιαπωνική και με οσμή από ειδικές διαδρομές εκτέλεση. Το μπλε μεταλλικό ταιριάζει μεν στις γραμμές του βαυαρικού SUV, αλλά είναι οι χρυσαφί λεπτομέρειες που το καθιστούν ως την πιο ξεχωριστή έκφανση της παλέτας για αυτό. Το περίγραμμα των «νεφρών», οι ζάντες, λεπτομέρειες του διαχύτη και το πλαίσιο των παραθύρων ντύνονται στο χρώμα του χρυσού, παραπέμποντας όσο πιο ευθέως γίνεται στον παραδοσιακό χρωματισμό των Subaru Impreza WRX και STI! Όχι 100% ακριβώς, καθώς στα rally replicas των «Πλειάδων» οι τροχοί βάφονταν σε πιο βαθύ χρυσαφί, αλλά η νύξη είναι ξεκάθαρη.
Ούτως ή άλλως η XM δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τα STI, όταν η κουβέντα έχει να κάνει με γκάζι και επιδόσεις. Πιθανότατα να είναι ταχύτερη από όλα τους, καθώς ισχυρότερη σίγουρα είναι. Ο συνδυασμός του 4.4 V8 twinturbo (490 ίπποι και 650 Nm) και ενός ηλεκτροκινητήρα (197 ίπποι και 280 Nm) παράγει συνδυαστικά 653 άλογα και 800 Nm, επιταχύνοντας τα -άψογα ζυγισμένα, στο 50:50- 2.750 κιλά της Βαυαρής στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,1 δλ., με την τελική 250 ή τα 270 χλμ./ώρα (με το πακέτο M Driver’s). Για τους πάρα πολύ απαιτητικούς, υπάρχει η Red Label των 750 ίππων – αλλιώς, η ισχυρότερη BMW παραγωγής όλων των εποχών!