Το Land Cruiser, δεν είναι ένα απλό SUV, αλλά μια θρυλική off–road κληρονομιά για την Toyota. Η πρώτη του γενιά παρουσιάστηκε το 1951, σε μόλις 90 αντίτυπα, τα οποία προορίζονταν μόνο για στρατιωτική χρήση. Το πρώτο, πολιτικής έκδοσης Land Cruiser μπήκε στην παραγωγή το 1967. Αν και έχουν περάσει 56 χρόνια, το ιαπωνικό μοντέλο παραμένει αρκετά δημοφιλές, κυρίως λόγω της αξιοπιστίας, της πολυτέλειας και των ανεξάντλητων εκτός δρόμου δυνατοτήτων του. Η νέα γενιά, ήδη κυκλοφορεί στην Ασία και τη Μέση Ανατολή, με τη ζήτηση να είναι τόσο μεγάλη, που στην Ιαπωνία, οι παραγγελίες καλύπτουν την παραγωγή για τα επόμενα 4 χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, το ευρωπαϊκό τμήμα της Toyota, ανακοίνωσε ότι το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και την Αμερική θα παρουσιαστεί στις 2 Αυγούστου.
Στο teaser που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Ιάπωνες, βλέπουμε το νέο μοντέλο να στέκεται δίπλα στο Land Cruiser FJ62, με κάποιες σχεδιαστικές επιρροές από τον πρόγονό του (1980) να είναι εμφανείς. Τα φωτιστικά σώματα έρχονται σε ορθογώνια διάσταση, ενώ στο κέντρο της μάσκας απουσιάζει το σήμα, με το όνομα TΟΥΟΤΑ να είναι γραμμένο ολογράφως. Βάσει λοιπόν αυτής της φωτογραφίας και το νέο Lexus GX, οι γραφίστες του Kolesa, έφτιαξαν δύο renderings που μας δείχνουν πώς μπορεί να μοιάζει το νέο ιαπωνικό off-roader. Οι γραμμές του φαίνονται απλές, με πολλές ευθείες γραμμές, επίπεδες επιφάνειες και τετραγωνισμένη αισθητική. Τα παράθυρα μοιάζουν μεγάλα όπως και οι καθρέπτες, ενώ εμφανείς είναι οι ράγες οροφής. Το πίσω μέρος είναι λιτό, με καθαρά γεωμετρικά σχήματα. Εντελώς καινούριος είναι και ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων, τεχνολογίας LED.
Μέχρι στιγμής, έχουμε μόνο μία φωτογραφία από την καμπίνα του νέου Land Cruiser. Εμφανίζεται μόνο ο διακόπτης της τετρακίνησης, συν τις απαραίτητες «κοντές» σχέσεις μετάδοσης. Διαθέσιμη είναι επίσης η ρύθμιση για το H4L στη μέση, η οποία υποθέτουμε ότι είναι για υψηλή εμβέλεια, όταν το κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κλειδώσει.
Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα δεν αποκλείεται το νέο Toyota Land Cruiser να πωλείται στην Ευρώπη και ως υβριδικό (όπως έχει επιβεβαιωθεί και για το Lexus GX), τη στιγμή που οι κανονισμοί για τους νέους κινητήρες γίνονται ολοένα και πιο αυστηροί. Από κει και πέρα, στην γκάμα ίσως να βρίσκεται και ο twin-turbo V6 βενζινοκινητήρας 3.5 λίτρων, απόδοσης 350 ίππων και 650 Nm ροπής, που συναντάμε τόσο στο μοντέλο που πωλείται στη Μέση Ανατολή αλλά και στο Lexus GX. Η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Περισσότερες πληροφορίες θα γίνουν γνωστές κατά την επίσημη παρουσίαση. Μείνετε συντονισμένοι.