Το όνομα της Nissan ήταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 άμεσα συνδεδεμένο με το Sunny, το οποίο αποτελούσε ένα πολύ δημοφιλές οικογενειακό αυτοκίνητο. Εξάλλου τότε πουλούσαν πολύ τα σεντάν και αργότερα μαζί τα χάτσμπακ και liftback, αφού η λέξη «SUV» ήταν παντελώς άγνωστη. Παράλληλα οι Έλληνες είχαν ένα ακόμα λόγο να το αγοράσουν, γιατί παράγονταν στο Βόλο, στο εργοστάσιο Τεοκάρ.
Το τελευταίο Sunny N14 (1990-1995) διέφερε τελείως από τα προγενέστερα, γιατί διέθετε πολλές καμπύλες και λειασμένες επιφάνειες, έναντι των τετραγωνισμένων και γεμάτων γωνιών προγόνων του. Το σεντάν μαζί με το πιο πρακτικό Liftback κυκλοφόρησαν κατά χιλιάδες και στους ελληνικούς δρόμους, όμως τώρα πολύ λίγα έχουν απομείνει, πόσο δε μάλλον να βρίσκονται σε μια αξιοπρεπή κατάσταση.
Το εικονιζόμενο του 1991 τραβάει το ενδιαφέρον, γιατί εκτός από το ότι έχει διανύσει μόλις 22.200 χιλιόμετρα, φαίνεται να είναι και άριστα διατηρημένο. Το κόκκινο χρώμα του δεν έχει «κόψει» καθόλου, ενώ οι γρατσουνιές που φέρει είναι αμελητέες. Σύμφωνα με την αγγελία δεν άλλαξε κάτοχο όλα αυτά τα χρόνια και φυλάσσονταν σε γκαράζ. Πέρυσι αντικαταστάθηκαν τα εμπρός αμορτισέρ και έγινε αλλαγή λαδιών στα 22.000 χιλιόμετρα. Σε εντυπωσιακή κατάσταση βρίσκεται και το εσωτερικό του, αφού δεν υπάρχουν καθόλου φθορές στα καθίσματα ή στο ταμπλό.
Την κίνησή του εικονιζόμενου Sunny Liftback των 4.230 χιλιοστών μήκους και βάρους 990 κιλών, αναλαμβάνει το 1.400άρι 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 75 ίππων και 112 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας εξασφαλίζει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 167 χλμ./ώρα. Όσο για την τιμή του, ο κάτοχός του από τη Νυρεμβέργη της Γερμανίας ζητά το ποσό των 4.400 ευρώ. Λίγα λεφτά δεν είναι για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όμως δεν παύει να είναι άριστα διατηρημένο.