Η Nissan με την κλασική «κούρσα» των δεκαετιών 1980-1990, το πολύ δημοφιλές Sunny με το παραδοσιακό σεντάν αμάξωμα, είχε πετύχει διάνα στη μέση ελληνική οικογένεια. Άλλωστε την εποχή εκείνη δεν υπήρχε τόσο μεγάλη ποικιλία αυτοκινήτων όσο σήμερα, όπου ειδικά τα SUV συγκεντρώνουν συνολικά πάνω από το 55% των ταξινομήσεων.
Τότε το Sunny μαζί με το Corolla ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι της μικρομεσαίας κατηγορίας, διότι προσέφεραν ό,τι αναζητούσε κανείς από ένα τέτοιο αμάξι. Καταρχήν το τετράθυρο αμάξωμα των 4.030 χλστ. μήκους (όσο είναι τώρα πολλά supermini) εξασφάλιζε περισσότερο πρεστίζ συγκριτικά με ένα 5θυρο που αντιμετωπίζονταν ως… λειψό, λόγω της απουσίας τους τρίτου όγκου του πορτ μπαγκάζ. Επίσης, οι χώροι ήταν αρκετοί, ενώ από εξοπλισμό αν είχε ηλεκτρικά παράθυρα και υδραυλικό τιμόνι θα ήταν «οκ». Αν εφοδιάζονταν και με air condition, τότε ήταν πολυτελείας. Παράλληλα, οι Έλληνες ένιωθαν περήφανοι για το Sunny, γιατί η συναρμολόγησή του γίνονταν στη μονάδα της ΤΕΟΚΑΡ Α.Β.Ε.Ε. στο Βόλο, η οποία απέσπασε βραβεία μάλιστα από τα κεντρικά της Ιαπωνίας!
Το εικονιζόμενο και πλήρως εργοστασιακό Nissan Sunny του 1988 που «αλιεύσαμε» από γνωστή ιστοσελίδα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, τράβηξε την προσοχή μας γιατί φαίνεται πολύ περιποιημένο, παρά τα 36 χρόνια που μετράει. «Καθαρό» εξωτερικά, στο εσωτερικό και κάτω από το αμάξωμα και με πλήρη αναφορά των service που έχει κάνει ο νοικοκύρης ιδιοκτήτης του. Πραγματικά αξίζει να το χαζεύει κανείς και να αναπολεί πώς ήταν πριν αρκετά χρόνια τα αυτοκίνητα χωρίς όλα αυτά τα σύγχρονα καλούδια. Επίσης, αποδεικνύει περίτρανα ότι ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο μπορεί και παραμένει αξιόμαχο, ακόμα και μετά από τόσα χρόνια.
Σύμφωνα με την αγγελία, το οδόμετρό του έχει γράψει σχεδόν 182.000 χλμ. Όπως φαίνεται από τις σημειώσεις που κρατούσε ο ιδιοκτήτης του, πέρα από «λάδια – φίλτρα» και το τυπικό service δεν είχε βγάλει κάποια ζημιά. Άλλωστε είναι ένα αυτοκίνητο συνώνυμο της αξιοπιστίας και της γνωστής φράσης «δε σπάει, δε χαλάει». Συν του ότι ένα τέτοιο όχημα είναι πολύ εύκολο στις όποιες επισκευές του, λόγω του ότι είναι πάρα πολύ απλό στην κατασκευή του. Απλότητα που ισχύει και για τον 1.300άρη κινητήρα του με το καρμπυρατέρ και με ισχύ 60 ίππων και 100 Nm ροπής. Ίσως τελικά, πρόκειται για μια καλή ευκαιρία για όσους θέλουν ένα ιστορικό όχημα από ελληνικά χέρια, χωρίς να δαπανήσουν πολλά χρήματα για την αγορά και τη συντήρησή του.