Την κουβέντα της πιστότητας και ρεαλισμού των στοιχείων κατανάλωσης θίγει η Nissan, η οποία βάζει στο κάδρο τα εργοστασιακά νούμερα του Toyota RAV4 Hybrid, που συνιστά το No1 ανταγωνιστή του X-Trail.
Ο product manager της ιαπωνικής εταιρίας στην Αυστραλία, Aleksandar Pecanac, μίλησε στο Carsguide τόσο για το X-Trail e-Power όσο και για το πώς συγκρίνεται με τον εξ Αΐτσι ανταγωνισμό. Εκεί που εστίασε ο Pecanan είναι αφενός στο διαφορετικό τρόπο λειτουργίας, αφενός το πώς αυτός αποτυπώνεται στην κατανάλωση. Το σύστημα e-Power, σε αντίθεση με το κλασικό υβριδικό σύστημα της Toyota, δεν χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα επικουρικά στον βενζινοκινητήρα, αλλά το αντίθετο. Το θερμικό μοτέρ χρησιμοποιείται ως γεννήτρια, αφήνοντας στο ηλεκτρικό την κίνηση του αυτοκινήτου. Στο RAV4 Hybrid (το απλό, όχι το PHEV) αντίθετα, ο βενζινοκινητήρας είναι που κάνει την περισσότερη δουλειά.
Παρόλα αυτά, η μέση τιμή κατανάλωσης ανακοινώνεται στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. Η αντίστοιχη του X-Trail e-Power; 6,1 λίτρα/100 χλμ. Ποια η γνώμη του Pecanam επί του θέματος; «Πιστεύω ότι είναι περίπλοκη η κατάσταση με την κατανάλωση. Την αφήνουμε στα χέρια σας (σ.σ. τους δημοσιογράφους) να την εξακριβώνετε σε πραγματικές συνθήκες. Όπου έχω κοιτάξει πάντως, δεν έχω δει πουθενά να πλησιάζουν οι δοκιμές στα 4,7 λίτρα/100 χλμ. μέσης τιμής που δηλώνει το εργοστάσιο, για το RAV4 Hybrid. Αντίθετα, έχω δει πολλά άρθρα για το Qashqai e-Power να επαληθεύουν τα δικά μας στοιχεία και λογικά, θα ισχύει το ίδιο και για το X-Trail». Ερωτηθείς για το αν η Toyota υπερβάλλει με τα νούμερα κατανάλωσης, δεν κρύφτηκε: «Βάσει των αναφορών στα μέσα και των δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες, πιστεύω ναι».