H Toyota κάνει πιο προσιτό το νέο C-HR με την προσθήκη της νέας εισαγωγικής έκδοσης C-ENTER, η οποία παρόλα αυτά δεν εμφανίζει καμία έλλειψη από πλευράς εξοπλισμού. Συγκεκριμένα εκκινεί από τις 28.300 ευρώ και είναι 1.000 ευρώ φθηνότερο από την αμέσως επόμενη έκδοση C-ULT των 29.300 ευρώ. Το νέο C-HR C-ENTER διατίθεται με τον εξής στάνταρ εξοπλισμό:
- 7 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου
- Αισθητήρας φωτός
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών
- Cloud σύστημα πλοήγησης
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Intelligent Adaptive Cruise Control
- Αυτόματο μονοζωνικό κλιματισμό
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
Το C-HR στην έκδοση C-ULT με τα 1.000 ευρώ επιπλέον περιλαμβάνει ακόμα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, περισσότερα φώτα στο εσωτερικό και προβολείς ομίχλης LED.
Για την κίνηση φροντίζει το νέο υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 140 ίππων. Αποτελείται από το 1.800άρη βενζινοκινητήρα των 1.8 λτ. με τα 98 άλογα και τα 142 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ των 98 ίππων και 185 Nm. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 170 χλμ./ώρα τελικής, ενώ σύμφωνα με την Toyota καταναλώνει 4,7 λτ./100 χλμ. βενζίνη και εκπέμπει 105 γρ./χλμ. CO2.
Το νέο Toyota C-HR με το φουτουριστικής αισθητικής αμάξωμα με τις έντονα ανάγλυφες επιφάνειες, είναι από τα πιο κόμπακτ μικρομεσαία SUV (μήκος 4.360 χιλιοστά). Πολύ μοντέρνο εμφανίζεται και το εσωτερικό του, όπου έχει γίνει χρήση μαλακών υλικών σε πολλά τμήματα του ταμπλό και των πάνελ των θυρών. Σε επίπεδο χώρων βρίσκεται σε μέτρια επίπεδα για τα δεδομένα των C-SUV, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (388 λίτρα).