Το νέο pick-up μοντέλο της D-MAX αποκάλυψε η Isuzu στην Ταϊλάνδη (όπου και παράγεται από το 1974), το οποίο παρουσιάζει πολλές διαφορές σε σχέση με τον προκάτοχό του, που λανσαρίστηκε πριν από οκτώ χρόνια.
Δείτε ακόμη: Εντυπωσιακό Isuzu D-Max Artic Trucks Safir για λίγους
Τις πρώτες εντυπώσεις κλέβει ο δυναμικός του σχεδιασμός εξωτερικά με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Bi-LED, την ευμεγέθη μαύρη μάσκα, το μεγάλο αεραγωγό και το μυώδη προφυλακτήρα. Έντονα ανάγλυφες επιφάνειες συναντώνται στα πλαϊνά του, αλλά και πίσω. Τρεις είναι οι επιλογές αμαξωμάτων, το Regular Cab (μονή καμπίνα), το Space Cab (επιμηκυμένη καμπίνα) και το Crew Cab (διπλή καμπίνα). Το Crew Cab Hi-Ride 4×2 έχει μήκος 5.256 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ., ύψος 1.790 χλστ., μεταξόνιο 3.125 χλστ. και ζυγίζει 1.890 κιλά.
Το εσωτερικό του νέου Isuzu D-MAX δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε σχεδιασμό και εξοπλισμό από εκείνο ενός αμιγώς επιβατικού αυτοκινήτου και παρουσιάζεται ελκυστικό και σύγχρονο σε κάθε επίπεδο. Στο κέντρο κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη των 9 ιντσών, ενώ η κονσόλα είναι πιο πλατιά και ψηλά τοποθετημένη για καλύτερη εργονομία. Προσοχή έχει δοθεί επίσης στα υλικά, το φινίρισμα και το διάκοσμο της καμπίνας.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Mitsubishi L200 2.2 Diesel
Για την κίνηση του D-MAX υπάρχουν δύο ντίζελ. Ο βελτιωμένος των 1.9 λτ. με απόδοση 150 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και ροπή 350 Nm στις 1.800-2.600 σ.α.λ. και ο 3.0 λτ. με ισχύ 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και ροπή 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6τάχυτα μηχανικά κιβώτια ή αυτόματα 6 ταχυτήτων.
Στα 4κίνητα μοντέλα υπάρχουν επιλογές 2WD, 4WD, 4H και 4L, ενώ στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί ένα ηλεκτρομαγνητικό μπλοκέ διαφορικό. Επίσης οι εναλλαγές μεταξύ της κίνησης στους δύο τροχούς και στους τέσσερις γίνεται πλέον πιο γρήγορα. Αλλαγές έχουν γίνει ακόμη στις αναρτήσεις, στο τιμόνι, στα φρένα και στο πλαίσιο, το οποίο διαθέτει αυξημένη στρεπτική ακαμψία έως 20%.
Δείτε ακόμη: Οι τιμές του νέου Nissan Navara στην Ελλάδα