Το νέο πολυτελές SUV της Honda, το ZR-V διαθέτει εκλεπτυσμένο στυλ, υψηλής ποιότητας εσωτερικό και ένα ολοκληρωμένο οδηγικό προφίλ που συνδυάζει άνεση με δυναμικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Διατίθεται αποκλειστικά με 2λιτρο υβριδικό σύνολο και σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Elegance (από 43.500 ευρώ), Sport (από 46.500 ευρώ) και Advance (από 49.700 ευρώ).
Το εικονιζόμενο νέο Honda ZR-V Sport προσφέρεται 4.000 ευρώ φθηνότερα (42.500 ευρώ) από την αρχική του τιμή, γιατί έχει διανύσει μόνο 1.555 χιλιόμετρα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα καινούργιο και άστρωτο αυτοκίνητο, ωστόσο το όφελος για τον πελάτη είναι σημαντικό. Παράλληλα, στον πολύ πλούσιο εξοπλισμό του ZR-V Sport ανήκουν μεταξύ άλλων: 11 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, πληροφόρηση τυφλού σημείου, παρακολούθηση κυκλοφορίας διασταυρώσεων, οθόνη αφής 9 ιντσών, ψηφιακή οθόνη πληροφοριών, ασύρματη φόρτιση κινητού, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, κάμερα στάθμευσης, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, ηλεκτρικές ρυθμίσεις στα εμπρός καθίσματα και πολλά ακόμη.
Το μήκους 4.568 χλστ. Honda ZR-V διαθέτει κομψή εμφάνιση εξωτερικά και χαρακτηρίζεται από ένα μίγμα απαλών ρευστών καμπύλων επιφανειών από άκρη σε άκρη. Οι καμπύλες γραμμές κυριαρχούν και στο εσωτερικό του, όπου έχουν χρησιμοποιηθεί υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά σε πολλές επιφάνειες του ταμπλό, των θυρών και της κεντρικής κονσόλας. Οι επιβάτες του Honda ZR-V απολαμβάνουν μεγάλες ανέσεις και λόγω ευρυχωρίας, αφού στο πίσω κάθισμα για παράδειγμα θα χωρέσουν τρία άτομα λόγω του αρκετού πλάτους, ύψους, αέρα για τα πόδια και του πολύ χαμηλού κεντρικού τούνελ. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 390 λίτρα και φτάνει τα 1.311 λίτρα επίπεδου αποθηκευτικού χώρου με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Το ZR-V εμφανίζεται πολύ ισορροπημένο και στο δρόμο, όπου αμέσως εμπνέει εμπιστοσύνη, ενώ είναι άνετο και σταθερό ανεξαρτήτως διαδρομής και ταχύτητας. Για την κίνησή του φροντίζει το εξελιγμένο υβριδικό σύνολο με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα βενζινοκινητήρα. Η εν λόγω μονάδα παράγει συνολική ισχύ 184 PS και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα από μόλις 7,8 δευτερόλεπτα. Ο 2λιτρος VTEC αποδίδει 143 ίππους και 186 Nm, ενώ τα ηλεκτρικά μοτέρ φτάνουν τα 184 άλογα και 315 Nm. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive, ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης. Πρόσθετα, ο οδηγός μέσω του Drive Mode μπορεί να αλλάζει αυτόματα μεταξύ των προγραμμάτων Normal, Sport, Eco και Snow. Στην πράξη η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται χαμηλά στα 6,3 λτ./100 χλμ., ή και πιο κάτω εφόσον διανύονται περισσότερα χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον.