Τα ελαστικά έχουν εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, έτσι ώστε να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά σε πρόσφυση, κατανάλωση, θόρυβο, φθορά κ.λπ. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα ελαστικά είναι ίδια και δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους σε κάθε επίπεδο. Σημαντικό βήμα προόδου είναι και οι αισθητήρες που μετρούν την πίεση του αέρα στο εσωτερικό του ελαστικού και ενημερώνουν για τυχόν απώλεια πίεσης, μέσω ένδειξης στον πίνακα οργάνων.
Δείτε ακόμη: Γιατί κάποια φορτηγά έχουν τους τροχούς στον αέρα; (+video)
Η Continental προχωράει ένα βήμα παραπάνω, παρουσιάζοντας στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το ελαστικό που ρυθμίζει από μόνο του την πίεση, ενώ καταγράφει και πολλές ακόμα χρήσιμες πληροφορίες. Το Conti C.A.R.E (Connected. Autonomous. Reliable. Electrified. σε μτφ. Συνδεδεμένο. Αυτόνομο. Αξιόπιστο. Ηλεκτρισμένο.) δείχνει το μέλλον των ελαστικών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ηλεκτρικής και αυτόνομης οδήγησης που έρχονται και αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς.
Το Conti C.A.R.E διαθέτει αισθητήρες που είναι ενσωματωμένοι στη δομή του ελαστικού και αυτοί συνεχώς αξιολογούν δεδομένα που αφορούν το βάθος του πέλματος, πιθανή ζημιά, τη θερμοκρασία και πίεση του ελαστικού. Αυτό το σύστημα παρακολούθησης με την ονομασία ContiSensce μεταδίδει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των ελαστικών στο ContiConnect Live και ενημερώνει αντίστοιχα.
Δείτε ακόμη: Γιατί στο «κλικ» της αντλίας πρέπει να σταματάμε; (+video)
Καινοτόμος είναι και η ιδέα της ενεργούς ρύθμισης των πιέσεων των ελαστικών μέσω φυγοκεντρικών αντλιών που είναι ενσωματωμένες στον τροχό. Καθώς το όχημα επιταχύνει, οι φυγόκεντρες δυνάμεις μέσα στον τροχό δρουν στην αντλία για να παράγουν πεπιεσμένο αέρα. Αυτή η τεχνολογία PressureProof διατηρεί την πίεση των ελαστικών συνεχώς στο ιδανικό εύρος και συμβάλλει στην επίτευξη της μείωσης της κατανάλωσης, των ρύπων και την αύξηση της ασφάλειας στο δρόμο. Ο περίσσιος πεπιεσμένος αέρας αποθηκεύεται σε μια ενσωματωμένη δεξαμενή. Η τεχνολογία PressureBoost χρησιμοποιεί αυτόν τον αέρα για να προσαρμόζει γρήγορα τις πιέσεις των ελαστικών σε διάφορες καταστάσεις οδήγησης.