Τα pick-up οχήματα έχουν λιγοστέψει στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, αφού παραδοσιακά δημοφιλή μοντέλα όπως το Nissan Navara, το Mitsubishi L200 και το Mazda BT-50 έχουν σταματήσει προ πολλού να πωλούνται. Ωστόσο, με την ανάπτυξη του εξηλεκτρισμού αναμένονται και στα «αγροτικά» να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές, γιατί οι παραδοσιακοί πετρελαιοκινητήρες θα δώσουν -εν μέρει- τη θέση τους σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Ένα τέτοιο μοντέλο αμερικανικής μάλιστα προέλευσης που αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το τρίτο τετράμηνο του 2025, είναι το Ram 1500 REV που θα ξεκινήσει να παράγεται στο εργοστάσιο του ομίλου Stellantis στο Μίσιγκαν, στις αρχές του 2025. Βασισμένο στην πλατφόρμα STLA Frame ενσωματώνει μια μπαταρία χωρητικότητας 168 kWh για αυτονομία 560 χλμ., ενώ προαιρετικά θα υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία 229 kWh για αυτονομία που θα ξεπερνά τα 800 χλμ.
Αμφότερες μπορούν να παρέχουν αυτονομία έως και 180 χιλιόμετρα σε περίπου 10 λεπτά με γρήγορη φόρτιση 800 volt DC έως 350 kW. Επιπλέον, το Ram 1500 REV παρέχει αμφίδρομη φόρτιση από όχημα σε όχημα, από όχημα σε σπίτι και από όχημα σε δίκτυο. Μια παροχή στην καρότσα μπορεί να παρέχει έως και 7,2 kW ενώ μία ακόμα στο μπροστινό πορτμπαγκάζ των 425 λίτρων (!) παρέχει έως και 3,6 kW. Όσο για το πολυτελές και πλήρως ψηφιοποιημένο ταμπλό του, παραπέμπει περισσότερο σε SUV πολυτελείας, παρά σε pickup.
Το Ram 1500 REV τροφοδοτείται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Μαζί αποδίδουν 654 ίππους και ροπή που αγγίζει τα 1.140 Nm, επιτρέποντας στο αμιγώς ηλεκτρικό pickup (και σίγουρα αρκετά βαρύ) να επιταχύνει στο 0-100 σε μόλις 4,4 δλ. Επίσης, το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τους 1,2 τόνους και η ικανότητα ρυμούλκησης είναι 6,3 τόνοι. Το Ram 1500 REV διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα (αντί άκαμπτου άξονα με φύλλα σούστας) και αμορτισέρ προσαρμοζόμενης απόσβεσης. Η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση περιλαμβάνει πέντε διαφορετικές λειτουργίες, ενώ οι ζάντες των 22 ιντσών (!) φορούν ελαστικά διαστάσεων 275/50.