Η μηχανική αναβάθμιση του Mazda3 συνεχίζεται, τουλάχιστον για την αγορά των Η.Π.Α. Μετά τα μεγάλα νέα της επιστροφής του τούρμπο κάτω από το καπό, το ιαπωνικό μικρομεσαίο αποκτά νέο 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ.
Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το τετρακίνητο και τούρμπο Mazda3 (+video)
Ο νέος Skyactiv-G έρχεται να πάρει θέση στη βάση της γκάμας του Sedan, τοποθετούμενο κάτω από τον 2.5άρη Skyactiv-G των 186 ίππων. Η απόδοση φτάνει τα 155 άλογα και 203 Nm ροπής, περνώντας στο δρόμο αποκλειστικά μέσω των εμπρός τροχών και συστήματος G-Vectoring Control Plus. Το 3 των 2.5 λίτρων διατίθεται προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης. Το 5θυρο συνεχίζει να διατίθεται μόνο με τον Skyactiv-G 2.5 και χειροκίνητο 6άρι ή κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Το ίδιο ισχύει για το 2.5άρι Sedan, ωστόσο προς το παρόν η Mazda δεν ανακοινώνει με τι κιβώτιο θα συνεργάζεται.
Διαβάστε επίσης: «Θηρίο» το νέο Mazda BT-50 (+video)
Το μοτέρ αυτό θα ήταν ιδανικό και για το δικό μας 3, καθώς το κενό μεταξύ του Skyactiv-G122 2.0 (εδώ η δοκιμή του) και του Skyactiv-X180 είναι αρκετά μεγάλο, τόσο από πλευράς απόδοσης (122 έναντι 180 ίππων) όσο και από αυτή της τιμής (από 23.845 έως 30.381 το 122, από 28.406 έως 36.919 το 180άρι). Υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση, αποκλειστικά με το μεγάλο μοτέρ και ξεκινά από τις 31.148 ευρώ, για να φτάσει στις 40.196. Τέλος, έχουμε και το 1.800άρι ντίζελ Skyactiv-D116 (27.097-33.719).
Δείτε ακόμα: Mazda6 για την Ελληνική Αστυνομία