Η Hyundai έχει ισχυρές πωλήσεις στη χώρα μας στις κατηγορίες των αυτοκινήτων πόλης και των μικρών – μικρομεσαίων SUV, όμως πριν από αρκετά χρόνια ήταν δημοφιλής και στα μεσαία σεντάν. Πρωταγωνιστής ήταν για αρκετά χρόνια το Elantra/Lantra, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε το 1990 και διατέθηκε μέχρι και την 3η γενιά του, που λανσαρίστηκε το 2000. Έκτοτε δεν πωλήθηκε ποτέ ξανά, όμως σε άλλες χώρες της Ευρώπης και του κόσμου γενικότερα συνεχίζει να έχει δυνατή παρουσία.
Τώρα, το Elantra βρίσκεται στην έβδομη γενιά του (και με τις ονομασίες Avante και i30 Sedan). Σχεδιαστικά ξεχωρίζει αμέσως για τον έντονο δυναμισμό του 4θυρου κουπέ αμαξώματός του, με το σφηνοειδές προφίλ και τις πολλές ακμές. Το νέο Elantra έχει μήκος 4.650 χλστ., πλάτος 1.825 χλστ., ύψος 1.430 χλστ. και μεταξόνιο 2.720 χλστ. Αντίστοιχα σπορτίφ είναι και το εσωτερικό του, όπου κυριαρχεί το ενιαίο πάνελ που ενσωματώνει τις ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων και του infotainment. Παράλληλα προσφέρει άνεση χώρων για όλους τους επιβάτες του και πορτ μπαγκάζ 474 λίτρων.
Το νέο Elantra δεν πωλείται πλέον στις χώρες της Δ. Ευρώπης, ωστόσο εμπορίες στη Γερμανία έχουν καινούργια αυτοκίνητα και προσφέρονται σε τιμές που κυμαίνονται περίπου στις 25.000-26.000 ευρώ. Όσο δηλαδή έχουν φτάσει να στοιχίζουν μικρότερα μοντέλα, όπως είναι τα B-SUV.
Όπως μπορούμε να δούμε από τις αγγελίες, όλα τα νέα Elantra διαθέτουν 1.600άρη MPi κινητήρα, συνδυασμένο αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT. Το ατμοσφαιρικό μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 122 ίππους και 153 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ., μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 138 γρ./χλμ.
Πηγή φωτογραφιών: mobile.de