Η Honda επιβεβαίωσε αυτό που περιμέναμε από το λανσάρισμα του νέου HR-V, καθώς στην Ευρώπη θα διατίθεται αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα e:HEV.
Το ομώνυμο HR-V συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων (που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson) και δυο ηλεκτροκινητήρες, για να τροφοδοτήσει τους εμπρός τροχούς με συνολικά 131 ίππους και 253 Nm ροπής. Το HR-V e:HEV ξεκινάει να λειτουργεί με τους δυο ηλεκτροκινητήρες, περνώντας ομαλά σε υβριδική λειτουργία όταν υπάρχει αυξημένο φορτίο. Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες. Υπάρχουν διαθέσιμα τρία προγράμματα οδήγησης, Sport, Normal και Econ, ενώ το πρόσθετο drive mode B μπορεί να επιλέγεται μέσω του επιλογέα σχέσεων για επιπλέον ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επιβράδυνση προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του οδηγού μέσω του Deceleration Selector πίσω από το τιμόνι. To πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης e-CVT δεν είναι ένα συμβατικό CVT. Το κιβώτιο ουσιαστικά αποτελείται από τους ηλεκτροκινητήρες, 2 σετ γραναζιών, 2 πολύδισκους συμπλέκτες και το διαφορικό. Η όπισθεν δεν έχει γρανάζια. Κάθε οπισθοπορεία γίνεται αθόρυβα, καθαρά με το ηλεκτρικό ρεύμα.
H κατανάλωση, σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, διαμορφώνεται στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. κατά μέσο όρο και οι εκπομπές ρύπων στα 122 γρ. CO2/χλμ. (ακριβώς στο όριο για να μην πληρώνει τέλη). Παρόλη την προσήλωση στην οικονομία όμως, το υβριδικό HR-V προσφέρει μια επιτάχυνση της τάξης των 10,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Το ίδιο σύνολο συναντάμε και στο Jazz e:HEV, αλλά με μικρότερη απόδοση (109 ίπποι) και λιγότερες κυψέλες στη μπαταρία (48 αντί 60 στο HR-V).
Το νέο HR-V e:HEV θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στη Γηραιά Ήπειρο προς το τέλος του 2021, με τις τιμές ακόμα να είναι άγνωστες.