Οι απαγορεύσεις Μ.Ε.Κ. ζυγώνουν, οι καταργήσεις των αντίστοιχων μοτέρ από τις γκάμες των αυτοκινητοβιομηχανιών αναγκαστικά έρχονται. Η Audi ήδη δίνει δείγματα γραφής με τα e-tron, τα οποία στο μέλλον θα αποτελούν τη μοναδική παρουσία στην αγορά από το Ίνγκολσταντ.
Το πρόγραμμα Vorsprung 2030 θέτει ως ηλεκτρικό ορίζοντα την ομώνυμη ημερομηνία για την πλήρη ηλεκτροποίηση της γκάμας. Όπως ανακοίνωσαν οι Γερμανοί, από το 2026 και τούδε θα παρουσιάζονται μόνο EVs. Ακόμα και τα λανσαρίσματα plug-in υβριδικών θα σταματήσουν. Παρόλα αυτά, υπάρχοντα μοντέλα βενζίνης και ντίζελ θα συνεχίσουν να διατίθενται, αλλά και να ανανεώνονται. Η οριστική τους κατάργηση θα έρθει το 2033, αν και τα περισσότερα θα έχουν αφήσει τους τιμοκαταλόγους από το 2030 (εξ ου και το «Vorsprung 2030»).
Ούτε τα RS θα εξαιρεθούν, με ολόκληρο το lineup να ενστερνίζεται την ηλεκτροκίνηση σε ορίζοντα 12ετίας. Το R8 πιθανόν να συνεχίσει μέχρι το 2026, ενώ RS 4 και RS 6 δεν αποκλείεται να δουν άλλη μια γενιά μέχρι την παράδοση της σκυτάλης στα ηλεκτρικά μοτέρ. Κατά τους Γερμανούς, τα πρώτα μοντέλα που θα ακολουθήσουν το A1 και δεν θα δουν αντικαταστάτες με Μ.Ε.Κ. θα είναι τα επόμενα Α3 και A4, τα οποία θα αντικατασταθούν από τα αντίστοιχα e-tron. A5 και A6 θα ακολουθήσουν, με την γκάμα σταδιακά να περνά στην πλήρη ηλεκτροποίηση. Τελευταίο Audi που θα εξελιχθεί με βάση έμβολα, στρόφαλο και καύσιμο θα είναι το νέο Q8, ωστόσο προς το παρόν είναι άγνωστο πότε θα εμφανιστεί.
Η Audi στοχεύει να διαθέτει 20 EVs μέχρι το 2025, ενώ μέχρι το 2030 αποσκοπεί να έχουν φτάσει οι πωλήσεις ηλεκτρικών της στα 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα, βασιζόμενα στην πλατφόρμα PPE που εξέλιξε από κοινού με την Porsche.