Η Toyota γενικά δεν έχει παράδοση στα κάμπριο αυτοκίνητα. Μόνο κάποιες γενιές της Celica και η τελευταία MR2 (targa οι προηγούμενες) διατίθεντο χωρίς οροφή, όμως τώρα ήρθε το πιο ιδιαίτερο και σπάνιο καμπριολέ με σήμα τον αργαλειό. Ο λόγος για το ένα και μοναδικό Century SUV Convertible, που κατασκευάστηκε ειδικά για την ομοσπονδία σούμο της Ιαπωνίας!
Η SUV ναυαρχίδα του Αΐτσι παρουσιάστηκε στην Ryogoku Kokugikan Arena, στο Τόκιο, παρουσία του προέδρου της Toyota Akio Toyoda, του προέδρου της JSA (Japan Sumo Association) Yamayasu Shibata και του μέλους της επιτροπής Sho Miyagino. Το αυτοκίνητο δημιουργήθηκε για τον εορτασμό των 100 χρόνων της ομοσπονδίας, προκειμένου να συμμετάσχει σε παρελάσεις και να μπορεί να φιλοξενήσει στα πίσω καθίσματα δυο αθλητές σούμο. Καθίσματα για την ακρίβεια δεν υπάρχουν πια, αλλά ένας υπερυψωμένος πάγκος στη θέση τους. Κι όπως αποδεικνύουν οι Shibata και Miyagino, που έχουν υπάρξει πρωταθλητές στο σούμο (και διατηρούν την αρμόζουσα σωματική διάπλαση), μια χαρά βολεύονται δυο τόσο πληθωρικά «θρεφτάρια».
Το Century SUV Convertible θα συμμετέχει και μελλοντικά σε εκδηλώσεις του είδους, χαρίζοντας μερικά από τα ελάχιστα περάσματα που έχουν καταγραφεί με κάμπριο SUV, και μάλιστα τέτοιου μεγέθους. Η προφανής αλλαγή εντοπίζεται στην απουσία οροφής και πλαϊνών-πίσω κολωνών, κάτι που ανάγκασε τους μηχανικούς να φορτώσουν το σασί με ενισχύσεις. Βάρος δεν ανακοινώνεται, αλλά σίγουρα είναι σημαντικά υψηλότερο από τα 2.570 κιλά του κανονικού μοντέλου. Το μήκος αντίθετα παραμένει στα 5.205 χλστ., όπως και η απόδοση του 3.5 λτ. V6 plug-in υβριδικού συνόλου στα 412 άλογα.
Οι Ιάπωνες ξεκαθαρίζουν πως δεν υπάρχουν πιθανότητες να μπει στην παραγωγή το κάμπριο Century SUV, ούτε σε μικρά νούμερα. Αν, όμως, κάποιος ευκατάστατος αγοραστής το ζητήσει, τότε κατά παραγγελία (και με το ανάλογο υψηλότατο αντίτιμο) μπορεί να το κατασκευάσουν.