Το Audi RS2 είναι από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα που έχει βγάλει το Ίνγκολσταντ. Αναμενόμενα, το S2 έμεινε στη σκιά του. Όμως με πολύ μεράκι και καλή θέληση, μπορεί κάποιος να συνδυάσει τους δυο κόσμους: κουπέ αμάξωμα και καταιγιστικές επιδόσεις.
Το εντυπωσιακό γερμανικό κουπέ που βλέπουμε στις φωτογραφίες, ξεκίνησε την καριέρα του ως ένα απλό Coupe Quattro. Κάτω από το καπό είχε τον 20βάλβιδο 5κύλινδρο των 2.3 λίτρων, σε έκδοση 166 ίππων, συνδυαζόμενο με το πασίγνωστο σύστημα τετρακίνησης. Ο ιδιοκτήτης του όμως, ήθελε το S2. Για την ακρίβεια, το RS2. Οπότε πήρε τον υπερτροφοδοτούμενο 2.2 20V I5 του S2, αντικατέστησε την κεφαλή, το τούρμπο και τις πολλαπλές εισαγωγής/εξαγωγής με αυτά του RS2, παρέδωσε τον έλεγχο στον εγκέφαλο EFI Express RS2 της Motronic, το έβαψε στο χαρακτηριστικό Nogaro Blue χρώμα, τοποθέτησε τους ανάλογους προφυλακτήρες και δημιούργησε ένα μοναδικό RS2 Coupe!
Δείτε ακόμα: «Εμφύλιος» μεταξύ Audi S2 και VW Corrado (+video)
Οι βελτιώσεις επεκτείνονται στο σύνολο του αυτοκινήτου, με νέα ανάρτηση και υποπλαίσια, αλλά και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης, μαζί με την αντίστοιχη αντλία βενζίνη, μεγαλύτερα φρένα και 18άρες ζάντες από το πρώτο RS3. Βέβαια τα δυο τελευταία κομμάτια δεν προέρχονται από την Porsche 964 Turbo, όπως στο αυθεντικό, αλλά χαλάλι. Νούμερα ισχύος δεν αναφέρονται, ωστόσο το RS2 επιτάχυνε στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,8 δλ. και χρειαζόταν ηλεκτρονικός κόφτης για να το κρατήσει στα 262 χλμ./ώρα. Ο 5κύλινδρος τούρμπο των 2.2 λίτρων απέδιδε 315 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 410 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., με την ισχύ να καταλήγει φυσικά στους τέσσερις τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
Διαβάστε επίσης: Κόντρες μεταξύ BMW M3 E30 και Audi RS2 (+video)
Το αυτοκίνητο έχει διανύσει 209.214 χλμ. από το 1990 και ο κινητήρας προέρχεται από rebuild. Ο υψηλός αριθμός στο οδόμετρο κατά πάσα πιθανότητα είναι ο υπαίτιος, που κρατάει την τιμή σε λογικά επίπεδα. Μέχρι στιγμής, βρίσκεται στις 14.500 δολάρια (13.166 ευρώ).