Οι Alfisti και γενικότερα το petrolhead κοινό, δεν χρειάζονται ιδιαίτερο λόγο για να απολαύσουν την Alfa Romeo Giulia QV. Οι Ιταλοί πάντως φροντίζουν να διατηρούν τη φλόγα ζωντανή, καθώς μετά τις συγκλονιστικές GTA και GTAm, αλλά και την ανανεωμένη Quadrifoglio Verde, μας παρουσιάζουν την πιο «καθαρόαιμη» όλων.
H Giulia QV N24 μας έρχεται από την Lanza Motorsport και θα συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Nurburgring, που μετατέθηκε για τον προσεχή Σεπτέμβρη (κανονικά διοργανώνεται Μάιο, αλλά φέτος δεν θα μπορούσε να τη γλιτώσει από τον κορωνοϊό). Η ομάδα που θα την τρέξει είναι η Scuderia del Portello και 4 οδηγοί θα αλλάζουν βάρδιες στο αριστερό μπάκετ, κατά τη διάρκεια του 24ωρου μαραθωνίου: οι Mauro Simoncini, Ugo Vicenzi, Alberto Carobbio και Bruno Barbaro.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνουν οι Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm;
Ο Simoncini ειδικότερα, αποτελεί το σημαίνον πρόσωπο του project. Όχι μόνο του ανήκει το αυτοκίνητο και ολόκληρη η συμμετοχή στον αγώνα αντοχής του Nurburgring ήταν δική του ιδέα, αλλά είχε τρέξει στον ίδιο αγώνα 20 χρόνια πριν, πίσω από το τιμόνι μιας 155 V6
Πίσω στο σήμερα και την Giulia, η οποία είναι απαλλαγμένη από κάθε τι πολιτικό και στοιχείο άνεσης, έχοντας πλέον roll cage και ένα αγωνιστικό μπάκετ στο εσωτερικό. Το βάρος έχει μειωθεί κατά 200 κιλά, φτάνοντας συνολικά τα 1.400. Πολλά πάνελ του αμαξώματος, όπως πόρτες και καπό, είναι από ανθρακονήματα, ενώ το ίδιο υλικό συνθέτει την εντυπωσιακή και ρυθμιζόμενη αεροτομή, που είναι και η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με την έκδοση παραγωγής – μαζί με τα χρώματα της Scuderia del Portello.
Ο 2.9 twinturbo V6 παρουσιάζει μια μικρή αύξηση στην ισχύ, φτάνοντας τους 520 ίππους (από 510). Η ροπή παραμένει στα 600 Nm και το κιβώτιο είναι το ίδιο 8άρι αυτόματο, που συναντάμε στην κανονική QV. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται πλέον σε 3,2 δλ.(από 3,7), όμως για την τελική ταχύτητα δεν υπάρχει ενημέρωση. Κανονικά, η QV φτάνει μέχρι τα 307 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Όταν η 156 GTA τα έβαζε με το Nissan Skyline (+video)
Η εν λόγω Giulia θα διαγωνιστεί στην κατηγορία των αγωνιστικών παραγωγής (κάτι σαν το Group N στα ράλλυ) και οι Ιταλοί ευελπιστούν πρωτίστως να τερματίσουν, με την όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση στο βάθρο να αποτελεί τον αμέσως επόμενο στόχο.