Όποιος μη κάτοχος SUV έχει πέσει σε λακκούβα -και αρκετοί οδηγοί crossovers- δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει κάνει την ίδια σκέψη: «μακάρι να ήταν ψηλότερο, να πέρναγα αέρα». Αυτό το σκεπτικό μετέτρεψε σε πράξη ένας αγανακτισμένος ιδιοκτήτης Audi A4 B6, «ψηλώνοντας» το αυτοκίνητό του λόγω… λακκουβών.
Ο κάτοχος του γερμανικού σεντάν απηύδησε από τις συνεχείς συναντήσεις με τα σπασίματα των δρόμων στο Ιλινόις, παίρνοντας την απόφαση να τοποθετήσει αρχικά κιτ ανύψωσης 10 εκατοστών, μαζί με ελαστικά αντίστοιχου ύφους (μεικτά κοινώς). Στη συνέχεια, όμως, του καλάρεσε η ιδέα και άρχισε να βλέπει πιο σοβαρά τη μετατροπή του γερμανικού σεντάν, σε κανονικό off roader. Οι προστατευτικές ποδιές δεν άργησαν να πάρουν θέση, εμπρός-πίσω μάλιστα (με το σήμα της Audi η εμπρός, για περισσότερο χαρακτήρα), όπως και το bullbar, αλλά και η σχάρα οροφής με τα μπιτόνια και τη ρεζέρβα. Ίσως υπερβολική η προσέγγιση, αλλά σίγουρα ιδιαίτερη.
Για τα μηχανικά μέρη, πέραν των αναρτήσεων, δεν έχουμε πληροφόρηση. Κατά πάσα πιθανότητα (μην πούμε βεβαιότητα) πρόκειται για έκδοση με το σύστημα τετρακίνησης Quattro, οπότε η συζήτηση για το μοτέρ που κρύβεται κάτω από το καπό είναι εκτενής. Σχεδόν όλοι οι κινητήρες προσφέρονταν με τετρακίνηση, ωστόσο στην Αμερική δεν είχαν τους δικούς μας 1.8 20VT και 1.9 TDI. Τα περισσότερα A4 της εποχής κυκλοφορούσαν στις Η.Π.Α. είτε με τον 2.4 V6 των 170 ίππων, είτε με τον 3.0 V6 των 220 ίππων. Σε κάθε περίπτωση, και εξαιρώντας φυσικά τον κυβισμό του κινητήρα, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο κομμένο και ραμμένο για τη χώρα μας.