Είδαμε πως η Skoda βρίσκεται σε δημιουργικό οίστρο, ορμώμενη από τα ρεκόρ πωλήσεων που σπάει χρονιά με την χρονιά. Δεν είναι το τυχαίο ότι το βραχυπρόθεσμο χρονοδιάγραμμα, προβλέπει την παρουσίαση 30 νέων μοντέλων μέχρι το 2022! Φυσικά η αντικατάσταση της Octavia κατέχει πρωτεύουσα σημασία στις προτεραιότητες των Τσέχων, οι οποίοι επιβεβαίωσαν πως η 4η γενιά του best seller τους θα παρουσιαστεί μέσα στο τρέχον έτος!
Παρόλη την εμπορική επιτυχία των Kodiaq και Karoq, δίχως να λησμονούμε την διαχρονική Fabia και την προοπτική του νέου Scala, η Octavia παραμένει το «βαρύ πυροβολικό» της Skoda στο πεδίο μάχης των πωλήσεων. Η σημερινή γενιά τα καταφέρνει περίφημα, 6 χρόνια και ένα facelift μετά την παρουσίασή της, ωστόσο ο ανταγωνισμός δεν επιτρέπει εφησυχασμό. Για αυτό και η νέα Octavia θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο, στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, με αυξημένες διαστάσεις και περισσότερο premium χαρακτήρα.
Δείτε ακόμα: Με 14 ευρώ διανύσαμε 433 χλμ. με 4 αυτοκίνητα!
Βάση της θα είναι η πλατφόρμα MQB, με το νέο VW Golf να μοιράζει τα περισσότερα μηχανικά του μέρη, όπως τους κινητήρες TSI – TDI. Σε αντίθεση με το χάτσμπακ από το Βόλφσμπουργκ, η Skoda εξετάζει το ενδεχόμενο στάνταρ διάθεσης της ανάρτησης των πολλαπλών συνδέσμων πίσω, καθώς σε συνδυασμό με την αύξηση των διαστάσεων θα επιτρέψει μια μικρή αύξηση στην τιμή, η οποία ωστόσο θα παραμείνει σε χαμηλότερα επίπεδα από τα ανταγωνιστικά VW Passat, Ford Mondeo, Opel Insignia Grand Sport και Peugeot 508. Σύμφωνη με την τάση της εποχής, η νέα Octavia θα διαθέτει ήπια και plug-in υβριδική έκδοση, ενώ δεν αποκλείεται και η παρουσίαση αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης.
Το εμπορικό «κάρο», πάντως, θα συνεχίσουν να τραβάνε οι 1.0 και 1.5 TSI, μαζί με τους 1.6 και 2.0 TDI. Οι αποδόσεις θα κυμαίνονται από 115 μέχρι 190 άλογα, αν και υπάρχει αστερίσκος σχετικά με την επόμενη έκδοση RS. Εκτός από τον 2λιτρο TSI των 245 ίππων, που είναι σχεδόν σίγουρος, οι Τσέχοι σκέφτονται την παρουσίαση μιας ντίζελ πρότασης με τον 2λιτρο BiTDI των 240 ίππων και 600 Nm ροπής, σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης.
Διαβάστε επίσης: Η Skoda Octavia RS ήταν (και είναι) το πιο φθηνό οικογενειακό «γκάζι»
Εμφανισιακά τώρα, τα εμπρός φωτιστικά σώματα θα επανέλθουν στην ενιαία διάταξη και σε πιο εκλεπτυσμένο σχήμα, συγκριτικά με το επιθετικό μοτίβο που ακολουθείται στο Scala, από το οποίο θα επηρεαστεί και το πίσω μέρος (από πλευράς γραφικών και σχήματος φωτιστικών), αλλά και από το Superb.