Τα SUV αυξάνονται, πληθύνονται, κατακλύζουν τους δρόμους και κυριαρχούν εμπορικά παγκοσμίως. Από τη στιγμή που μέχρι η Ferrari παρουσίασε (και ξεπούλησε) ανάλογο μοντέλο, καταλαβαίνετε. Η Mercedes προΐσταται των κατασκευαστών με τα περισσότερα SUVs στις γκάμες τους, και έπεται συνέχεια.
Ο αρχισχεδιαστής της γερμανικής εταιρίας, Gorden Wagener, μίλησε στο βρετανικό Car για τα μελλοντικά μοντέλα και το πού θα δοθεί η περισσότερη βαρύτητα. Απολύτως αναμενόμενα, νικητής ανακηρύσσονται τα SUV όχι απλά με τη μερίδα του λέοντος, αλλά σχεδόν με ολόκληρο το λέοντα. Ο Wagener δήλωσε πως η ομάδα του, μέχρι το τέλος της δεκαετίας, θα εργαστεί κατά 60% πάνω στο στιλάρισμα SUVs. Το 30% της προσπάθειας θα αφοσιωθεί στα παραδοσιακά σεντάν και το εναπομείναν 10% στους υπόλοιπους τύπους αμαξώματος, με έμφαση στα sportscars και διάφορα crossovers.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, έρχεται «τσεκούρι» για πολλούς από τους υπάρχοντες εκπροσώπους του «Αστεριού». Από τις αρχές Φλεβάρη κυκλοφορούν έντονα φήμες πως τα περισσότερα κουπέ και station wagons, δεν πρόκειται να δουν άλλη γενιά. Οι C-Class και E-Class Estate, όπως επίσης οι C-Class/E-Class Coupe και Convertible κατά πάσα πιθανότητα θα μας αποχαιρετήσουν, μαζί με τις CLS και AMG GT 4-Door. H ίδια μοίρα φαίνεται πως περιμένει κάποια παράγωγα της A-Class (B-Class και A-Class Sedan), ενώ για κάμποσο καιρό ακουγόταν πως κινδυνεύει και το ίδιο, το μικρομεσαίο χάτσμπακ της Mercedes. Από όλα τα ανωτέρω μόνο οι δυο E-Class έχουν πιθανότητες να δουν κάποιου είδους αντικαταστάτη, με το όνομα CLE Coupe και Convertible.