Μέχρι να πάρει επίσημα έγκριση η δεύτερη γενιά των Toyota GR86 και Subaru BRZ, δεν είχε αποκλειστεί το ενδεχόμενο της κατάργησης. Τελικά όχι μόνο εμφανίστηκε το «Toyobaru» MK2, αλλά ετοιμάζονται τεράστιες αλλαγές για την τρίτη του εκδοχή – τουλάχιστον όσον αφορά το μέλος από το Αΐτσι.
Σύμφωνα με το Best Car Web, από όπου και τα εντυπωσιακά renderings, το GR86 MK3 θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο, βασιζόμενο σε νέα πλατφόρμα και με ισχύ που θα κυμαίνεται στην περιοχή των 300 ίππων! Το τελευταίο σκέλος αποτελεί διακαή πόθο όλων των φαν από την πρώτη κιόλας γενιά, οι οποίοι παρακαλούσαν τις Toyota και Subaru για υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ. Οι αιτιάσεις τους φαίνεται πως τελικά θα εισακουστούν δυο γενιές αργότερα, καθώς το επόμενο GR86 φημολογείται ότι θα φοράει τον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο των GR Yaris/GR Corolla!
Προκειμένου να συμβεί αυτό, θα εγκαταλείψει την κοινή πλατφόρμα με το Subaru BRZ και θα πατήσει εξ ολοκλήρου σε μια της Toyota, ενδεχομένως μια κοντύτερη εκδοχή της New N στην οποία βασίζεται το Lexus IS. Ο G16E-GTS θα συνδυαστεί για πρώτη φορά με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα, ενώ οι Ιάπωνες αναφέρουν πως θα κάνει πρεμιέρα και η συνεργασία του με ηλεκτροκινητήρα. Το επόμενο GR86, δηλαδή, θα είναι μάλλον υβριδικό, αν και ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο. Η υβριδική τεχνολογία καθιστά σχεδόν αδύνατη την παρουσία χειροκίνητου κιβωτίου, οπότε πιο λογικό είναι να προσαρμοστεί ο 1.6λτ. τούρμπο με ένα mild hybrid σύνολο, που «σηκώνει» μηχανική μετάδοση.
Τυχόν υβριδική τεχνολογία θα ανεβάσει και το βάρος, ακυρώνοντας εν μέρει τη φιλοσοφία που γέννησε τα GR86/BRZ. Με 300 άλογα, πάντως, πρόβλημα με τις επιδόσεις δεν θα υπάρξει. Υπομονή μέχρι το 2025 θα χρειαστεί να επιδείξουμε, όταν αναμένεται να λανσαριστεί το νέο GR86.