Mitsubishi και 300 άλογα έχουμε να δούμε στην ίδια πρόταση, από την εποχή του Evo X. Έκτοτε, η κουβέντα περί επιστροφής ή διαδοχής του Evolution δίνει και παίρνει, ωστόσο πλέον είναι πιο βάσιμη από ποτέ. Υπεύθυνο για αυτό, το Outlander που ετοιμάζει η Ralliart.
Το είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο στις αρχές του προηγούμενου έτους, με το όνομα «Vision Ralliart». Η πρώτη χειροπιαστή ένδειξη πως η φίρμα από τη Τσιγιόντα πράγματι δουλεύει πάνω σε κάτι, που παραπέμπει σε Evo. Ένα χρόνο αργότερα, έρχεται το δημοσίευμα του Best Car να φουντώσει φήμες και αδημονία για το τι μάς επιφυλάσσουν τα «Τρία Διαμάντια». Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το Outlander Ralliart θα διαθέτει 290 ίππους και 550 Nm ροπής, με λειτουργία overboost που θα αυξάνει το δεύτερο σκέλος στα 610 Nm!
Καρδιά του αυτοκινήτου είναι το plug-in υβριδικό σύνολο από το Outlander PHEV, το οποίο κανονικά παράγει 252 ίππους/450 Nm μέσω του ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου των 2.4 λίτρων και των δυο ηλεκτροκινητήρων. Ο ένας τοποθετείται μπροστά και έχει ισχύ 116 ίππων/255 Nm, ενώ ο δεύτερος πίσω και αναλαμβάνει την κίνηση του αντίστοιχου άξονα, με 136 άλογα και 195 Nm. Ο βενζινοκινητήρας συνεισφέρει 133 ίππους και άλλα 195 Nm, ωστόσο ακόμα δεν ξεκαθαρίζεται ποιο κομμάτι (ή όλα) θα αναβαθμιστεί στο Ralliart, προκειμένου να προστεθούν 48 ίπποι στη διάθεση του δεξιού ποδιού.
Αντίθετα, ανακοινώνουν τις διαστάσεις του σπορ SUV. Το μήκος φτάνει τα 4.810 χλστ., το πλάτος τα 1.880 χλστ. το ύψος τα 1.748 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.705 χλστ., όντας σημαντικά μακρύτερο (+100 χλστ.) και λίγο φαρδύτερο (+18 χλστ.) σε σχέση με το Oultander PHEV. Πιο επουσιώδης η αύξηση στο βάρος, που αναφέρεται για το Ralliart στα 2.180 κιλά (από 2.020 του PHEV). Συγκριτικά, το τελευταίο Evo κυμαινόταν στα 1.480-1.600 κιλά – αλλά είχε (μόλις, σε σχέση με το σύνολο του κορυφαίου Outlander) 365 Nm ροπής, από τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο.
Αναμένουμε με τεράστιο ενδιαφέρον και αγωνία τα μελλούμενα από το μέτωπο «νέο Evo», τον μανδύα του οποίου λέγεται ότι θα ντυθεί το Outlander στα μέσα του 2023.