Έχουμε συνηθίσει να διαβάζουμε για μοντέλα που στρέφονται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση ή εγκαταλείπουν το ντίζελ, οπότε η είδηση πως το νέο Audi A4 δεν θα κάνει τίποτα από τα δύο συνιστά ευχάριστη παρένθεση.
Παρόλο που το Ίνγκολσταντ θα παρουσιάζει μόνο EVs από το 2026 και μετά, μέχρι τότε οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου έχουν θέση στη γκάμα του επόμενου A4. Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξης, Oliver Hoffman, στο Auto Express, υποστηρίζοντας παράλληλα πως «θα είναι το καλύτερο A4 στα χρονικά της Audi». H 6η γενιά του γερμανικού μεσαίου θα βασίζεται σε μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας MLB, όπου βασίζεται το σημερινό, και θα διαθέτει νέα μοτέρ βενζίνης και ντίζελ, κατάλληλα διαμορφωμένα ώστε να πληρούν τις νόρμες εκπομπών ρύπων.
Όλα τα κινητήρια σύνολα θα έχουν στάνταρ ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, ενώ δεν θα λείπουν οι plug-in hybrid εκδόσεις. Προς το παρόν ο Hoffman δεν επιβεβαιώνει αμιγώς ηλεκτρικό A4, αλλά όπως εξελίσσονται τα πράγματα στην αυτοκίνηση θα μας κάνει μεγάλη εντύπωση να απουσιάζει. Ανάλογη εξέλιξη θα έχει και η πορεία του A6, το οποίο επίσης επιβεβαιώθηκε από τον Γερμανό πως «θα συνεχίσει να διατίθεται για πολλά χρόνια ακόμα, όπως και το A4».
Το τελευταίο αναμένεται να παρουσιαστεί στην B10 εκδοχή του το 2023, δίχως να αποσαφηνίζεται ακόμα σε ποιο χρονικό σημείο. Αναλόγως και το A6, που θα αντικατασταθεί εντός της προσεχούς διετίας.