Η Suzuki μέχρι σήμερα δεν ακολουθεί το ρεύμα της ηλεκτροκίνητης εποχής, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει πίσω από τις εξελίξεις. Το πρωτότυπο eVX που παρουσιάστηκε στις αρχές του έτους είναι η καλύτερη απόδειξη, προετοιμάζοντας το έδαφος για το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας από το Χαμαμάτσου. Το οποίο υπάρχει βάσιμη πιθανότητα να φέρει το πιο εμπορικό όνομα της γκάμας, ήτοι «Vitara»!
To eVX ούτως ή άλλως μοιάζει με φουτουριστική εκδοχή του λαοφιλούς SUV, με τον Theottle να το προσαρμόζει σε δεδομένα παραγωγής. To rendering μας δίνει μια πολύ καλή ιδέα από το ηλεκτρικό crossover που ετοιμάζει η Suzuki, προσαρμόζοντας στοιχεία από τα υπάρχοντα Vitara και S-Cross με εκείνα από το eVX, σε ένα πολύ ταιριαστό και πειστικό σύνολο. Τα φουσκωμένα φτερά και η κλειστή μάσκα κερδίζουν τις εντυπώσεις, όπως και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα εμπρός. Τα πίσω προέρχονται από το eVX, αλλά κατάλληλα προσαρμοσμένα στα στάνταρ παραγωγής.
Οι διαστάσεις του eVX το τοποθετούν ακριβώς στα «κυβικά» του S-Cross, με 4.300 χλστ. μήκος. Το Vitara είναι αρκετά πιο κάτω, στα 4.175 χλστ., οπότε το όνομα του μοντέλου δεν είναι τόσο εύκολο να υιοθετήσει ένα παράγωγο του Vitara (Vitara EV, ας πούμε). Δεδομένα πάντως θα πάρει θέση στα B-SUVs, που εξάλλου είναι και το πιο εμπορικό segment στην Ευρώπη. Την κίνησή του αναλαμβάνει μια μπαταρία 60 kWh, που ανακοινώνεται με μέγιστη αυτονομία στα 500 χλμ. Αριθμός, ωστόσο, που προκύπτει από τον -σαφώς πιο αισιόδοξο σε σχέση με το WLTP- ινδικό κύκλο μετρήσεων MIDC. Αναφορικά με τον αριθμό των ηλεκτροκινητήρων δεν υπάρχουν πληροφορίες, με τη Suzuki να δηλώνει πως «το eVX συνδυάζει το 4×4 DNA της εταιρίας με τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης». Οπότε δεν αποκλείεται να είναι τετρακίνητο.
Μέχρι τα μέσα του 2024 θα το έχουμε δει να μπαίνει στην παραγωγή, ενώ στον ίδιο χρονικό ορίζοντα περιμένουμε και ηλεκτρικό Jimny. Έως ότου να ολοκληρωθεί η δεκαετία, δε, η Suzuki θα έχει παρουσιάσει συνολικά 5 ηλεκτρικά μοντέλα.