Οι μηχανικοί της BMW έχουν πάρει «φωτιά» μιας και δουλεύουν πυρετωδώς για την εξέλιξη της κορυφαίας Μ3. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ψηφιακά μολύβια των ανεξάρτητων σχεδιαστών, τα οποία «κεντάνε» και μας δίνουν τις προσωπικές τους πινελιές για το πώς αναμένεται να είναι η νέα Μ3.
Μερικά ενδιαφέρουσα renderings ήρθαν στη δημοσιότητα από το Bimmerpost, (forum για τους fan της μάρκας), όπου ένας σχεδιαστής με το ψευδώνυμο Mii, κάνοντας χρήση των κατασκοπευτικών φωτογραφιών από τις δοκιμές του μοντέλου και της φαντασίας του, μας έδωσε ένα ομολογουμένως ιδιαίτερο αισθητικό αποτέλεσμα.
Δείτε ακόμα: “Περίεργο” τιμόνι στο εσωτερικό της BMW iNEXT
Όπως βλέπετε κι εσείς στις φωτογραφίες, το εμπρόσθιο μέρος εύκολα χαρακτηρίζεται υπερβολικό, μιας και τα δυο νεφρά είναι απλά τεράστια και «πιάνουν» τη μάσκα σε όλο το ύψος της, δεξιά κι αριστερά υπάρχουν μικρότεροι αεραγωγοί, ενώ και τα φωτιστικά σώματα είναι εξαιρετικά αιχμηρά, ταιριάζοντας γάντι με το macho παρουσιαστικό που έχει φανταστεί ο σχεδιαστής. Επιπλέον ξεχωρίζουν οι έντονες ακμές που εκτείνονται κατά μήκος του καπό, αλλά κι όλου το αμαξώματος μέχρι και το πίσω μέρος, το οποίο κι αυτό με τη σειρά του ολοκληρώνει τη δυναμική εμφάνιση της Μ3. Ο πίσω διαχύτης είναι έντονος, από τον οποίο ξεπροβάλλουν τα δυο διπλά τελικά των εξατμίσεων. Ο προφυλακτήρας έχει έντονα νεύρα, ενώ κερασάκι στη τούρτα είναι τα δυο ανοίγματα δεξιά κι αριστερά.
Διαβάστε επίσης: Η παλιά BMW Σειρά 1 «ρίχνει καρότσες» στην καινούργια (+video)
Οι χαρακτηριστικές γρίλιες στα πλαϊνά των εμπρός φτερών έχουν ενσωματωθεί και στο rendering μοντέλο, ενώ πολύ όμορφα έχουν ενταχθεί τα αεροδυναμικά spoiler, όπως και η μαύρη οροφή, που συνδυαστικά με τις υπέροχα σχεδιαστικά ζάντες ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα της BMW M3. Στα μηχανολογικά ζητήματα τώρα, οι μέχρι τώρα πληροφορίες κάνουν λόγο πως κάτω από το μυώδες καπό θα βρίσκεται ένας 3λιτρος twin-turbo κινητήρας, ο οποίος θα λειτουργεί συνδυαστικά με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt. Η εκτιμώμενη ιπποδύναμη θα ανέρχεται στους 500 ίππους.
Υπομονή μέχρι την επίσημη πρεμιέρα της κορυφαίας BMW Μ3 το επόμενο έτος!