Όσο εμείς περιμένουμε το λανσάρισμα του Hyundai Kona N, οι Κορεάτες μας δίνουν σε δόσεις τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Το 8άρι αυτόματο DCT, είναι η τελευταία προσθήκη στα νέα.
Αναμενόμενη εξέλιξη, βέβαια, καθώς τα i30 και Veloster N ήδη χρησιμοποιούν το 8τάχυτο διπλού συμπλέκτη για τη μεταφορά της ισχύος. Σύμφωνα με τη Hyundai, στον «Κόναν» η αντοχή θα είναι μεγαλύτερη, η κλιμάκωση διαφορετική και το λογισμικό αναθεωρημένο. Το κιβώτιο χρησιμοποιεί συμπλέκτες υγρού τύπου και δυο αντλίες λαδιού, για αποτελεσματικότερη λίπανση και ψύξη. Η κορεατική εταιρία αναβάθμισε το κύκλωμα πίεσης, ώστε να ανταπεξέρχεται καλύτερα στα αυξημένα ποσά της ροπής.
Παράλληλα, το 8άρι DCT υπόσχεται ταχύτατες αλλαγές και καλύτερες επιδόσεις, ενώ έχει δυο «σπέσιαλ» λειτουργίες: τις N Grin Shift και N Power Shift. Η πρώτη είναι λειτουργία overboost, που ανεβάζει την ροπή στα 377 Nm. Η δεύτερη αναλαμβάνει δράση όταν το γκάζι ανοίγει πάνω από το 90%, μειώνοντας τον χρόνο για τις αλλαγές σχέσης.
Όπως έχει ήδη επιβεβαιώσει η Hyundai, πηγή της δύναμης θα είναι ο 2λιτρος T-GDI που γνωρίζουμε από το i30 N. Τα νούμερα ισχύος δεν έχουν επικυρωθεί, όμως κατά πάσα πιθανότητα θα κυμαίνεται από τα 250 έως τα 280 άλογα, στην κορυφαία έκδοση Performance – ακριβώς ίδια περίπτωση με του i30. Για να περνάει καλύτερα στο δρόμο μέσω των εμπρός τροχών, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης θα είναι στάνταρ.