Μια αγωνιστική έκδοση του Mazda 3 μας παρουσίασε η ιαπωνική εταιρεία η οποία θα γυρνάει τις πίστες, με ισχύ που αγγίζει τους 350 ίππους.
Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει περαιτέρω την αγωνιστική της παρουσία, η Mazda κατασκεύασε το Mazda3 TCR, ομολογκαρισμένο, με στόχο τη συμμετοχή της σε οποιοδήποτε από τα 36 παγκόσμια πρωταθλήματα TCR. Αντίπαλοί του, τα VW Golf GTI TCR και Hyundai i30 N TCR.
Δείτε ακόμα: Νέα πατέντα της Mazda «φωτογραφίζει» το RX-9
Το αγωνιστικό κουστούμι του Mazda 3 TCR, επιμελήθηκε το Mazda Design America στην Καλιφόρνια, το οποίο ξεχωρίζει με το δυναμικό παρουσιαστικό που προσδίδει στο ιαπωνικό μοντέλο. Εμπρός, το μάτι θα πέσει στο μεγάλο σπλίτερ στο κατώτερο μέρος του προφυλακτήρα, αλλά και στα «πρησμένα» φτερά, εμπρός και πίσω, μιας κι έπρεπε με κάποιο τρόπο να καλυφθούν τα μεγαλύτερα μετατρόχια και οι ζάντες των 18 ιντσών. Πίσω τώρα, διακρίνεται η σταθερή αεροτομή (όπως σε κάθε αγωνιστικό που σέβεται τον εαυτό του), ενώ με το όλο σύνολο ταιριάζει γάντι ο πίσω διαχύτης, αλλά και η κεντρικά τοποθετημένη απόληξη του συστήματος εξαγωγής! Όμως η πεμπτουσία της αγωνιστικού Mazda 3 TCR βρίσκεται κάτω από το καπό του.
Διαβάστε επίσης: Διαθέσιμο στην Ελλάδα το 1.500άρι Mazda3 (+τιμές)
Εκεί έχει φωλιάσει ένας turbo κινητήρας βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 350 ίππους με την ροπή να αγγίζει τα 490 Nm. Ο κινητήρας αυτός συνεργάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων της SADEV, το οποίο στέλνει τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Στο τομέα των επιδόσεων τώρα, η Mazda δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημα, πέρα ότι η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 241 χλμ./ώρα. Το στήσιμο του αγωνιστικού Mazda έχει επιμεληθεί η Bilstein με τα αμορτισέρ της, ενώ προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν Öhlins, με το σύστημα πέδησης να είναι της Brembo. Το πρώτο στρίγκλισμα των ελαστικών Michelin Pilot Sport του Mazda3 TCR θα γίνει στον 4ωρο αγώνα αντοχής της Daytona, στις 26 Ιανουαρίου του 2020.