Η Hyundai διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα από σπορ μοντέλα N, όπως είναι τα i20 N, i30 N, i30 Fastback N, Kona N και i30 Sedan N (στην Αυστραλία). Σχετικά με το μικρότερο αλλά με έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά i20 Ν, η Hyundai δεν έχει ακόμα δώσει το πράσινο φως για την εξέλιξη ενός δεύτερης γενιάς. Ωστόσο το πρώην αφεντικό του τμήματος N και νυν εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος της Hyundai, Albert Biermann, πιέζει σκληρά τα κορυφαία στελέχη της μάρκας, για να «ζήσει» και στο μέλλον.
Ο Albert Biermann δήλωσε ότι το μέλλον του i20 N παραμένει αβέβαιο, λόγω της συρρίκνωσης της αγοράς hot hatch και της συνεχιζόμενης στροφής προς τα SUV και τα Crossover. Επιπλέον, η ηλεκτροκίνηση παραμένει βασικός τομέας συζήτησης για το μέλλον του i20 N.
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης που έδωσε στο Drive στην Αυστραλία, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «Ο διάδοχος δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, είναι δύσκολο». Και συμπλήρωσε: «Η αγορά (hot hatch) συρρικνώνεται παγκοσμίως, αλλά η αγορά του i20 N είναι πολύ σημαντική στην Ευρώπη. Η πρόκληση στην Ευρώπη, είναι ότι πολλοί άνθρωποι ονειρεύονται τα EV (ηλεκτρικά οχήματα). Ήδη παλεύω για ένα (βενζινοκίνητο i20 N επόμενης γενιάς) για αρκετό καιρό. Δεν έχω πετύχει ακόμα».
Ο Biermann σημείωσε ότι ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.6 λτ. του υπάρχοντος i20 N θα συμμορφώνεται με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7, αλλά είπε ότι είναι ανοιχτός στην ιδέα μιας εξ ολοκλήρου ηλεκτρικής έκδοσης του hot hatch, που θα προσφέρεται επίσης στους πελάτες. Δυνητικά παράλληλα με ένα μοντέλο δεύτερης γενιάς που λειτουργεί με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
«Γιατί όχι; Σε αυτό το σημείο δεν μπορώ να φανταστώ ότι μπορούμε να φέρουμε το μικρότερο (ηλεκτρικό) αυτοκίνητο N σε ένα σημείο τιμής όπου μπορεί να είναι ένα i20 N. Εξακολουθώ να βλέπω κάποιο κενό (τιμής)», είπε. «Όμως (ένα ηλεκτρικό Hyundai i20 N) θα μπορούσε ακόμα να είναι ένα γοητευτικό όχημα (με) σημαντικά χαμηλότερο κόστος από ένα Ioniq 5 N (το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Hyundai N). Πρέπει να φέρουμε τον ηλεκτρισμό και στο εύρος τιμών όπου βρίσκεται σήμερα το (Hyundai i20 N).
Το i20 N έχει αποδειχθεί μεγάλη επιτυχία, ιδιαίτερα στην Αυστραλία και την Ευρώπη, όπου ο χρόνος αναμονής για αυτό είναι πλέον αρκετούς μήνες. Αν και δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση για ένα μοντέλο δεύτερης γενιάς, μια ανανέωσή του είναι στα σκαριά. Να υπενθυμίσουμε ότι το i20 N ο 1.6 Τ-GDi Flat Power αποδίδει 204 ίππους και 275 Nm ροπής, «εκτοξεύοντας» το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα.