Lexus: «Άμα θέλετε αγροτικό, το φτιάχνουμε»

Η Lexus έχει εκπροσώπηση σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες: μεσαία και μεγάλα σεντάν, μεσαία και μεγάλα SUV, compact crossover, μέχρι πρόσφατα μικρομεσαίο χάτσμπακ. Το μόνο που δεν έχουμε δει τόσα χρόνια από τους Ιάπωνες, είναι αγροτικό. Η παρουσίαση του νέου GX όμως, ενδέχεται να αλλάζει τα δεδομένα.

Το σκληροτράχηλο SUV ουσιαστικά αποτελεί την πολυτελή εκδοχή του νέου Toyota Land Cruiser, πατώντας στην πλατφόρμα TGNA-F. Από μηχανικής άποψης έχει όλα τα φόντα να εξελιχθεί σε pick up, καθώς και πλαίσιο τύπου σκάλας διαθέτει και υπάρχει ήδη ανάλογο μοντέλο να δανείσει τεχνογνωσία-εξαρτήματα. Το προσφάτως παρουσιασθέν Tacoma 4ης γενιάς επίσης βασίζεται στο συγκεκριμένο πάτωμα, οπότε το μόνο που μένει για να εμφανιστεί «καρότσα» από τη Lexus είναι η απόφαση των υψηλά ιστάμενων της ιαπωνικής εταιρίας. Ο υψηλότερος όλων, πάντως, δεν είναι καθόλου αρνητικός.

Ο Takashi Watanabe μίλησε για το ενδεχόμενο εξέλιξης pick up από την εταιρία του, το οποίο εξαρτάται καθαρά από τις απαιτήσεις των πελατών: «Αν υπάρξει δυνατή ζήτηση από τους καταναλωτές για pick up από τη Lexus, δεν πρόκειται να τους το αρνηθούμε. Όλα είναι θέμα πιθανοτήτων. Προς το παρόν πάντως, δεν έχουμε τέτοιες συζητήσεις». Το αφεντικό της premium ιαπωνικής φίρμας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο, σε περίπτωση που τελικά εγκριθεί αγροτικό Lexus, αφενός να μη βασίζεται σε υπάρχουσα πλατφόρμα της Toyota (η κουβέντα περί TGNA-F) κι αφετέρου να είναι αμιγώς ηλεκτρικό!

Το rendering του SRK Designs μας δίνει μια καλή ιδέα για το πρώτο pick up με σήμα το «L», μετατρέποντας ψηφιακά το LX. Μέχρι την πίσω κολώνα, η εικόνα είναι ίδια με του GX. Ευθείες γραμμές, αυστηρό προφίλ, σκληροτράχηλη προσέγγιση. Σε εκείνο το σημείο αναλαμβάνει το υπολογιστικό πρόγραμμα, προσαρμόζοντας χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος και δημιουργώντας ψηφιακά το πρώτο αγροτικό στα 34 χρόνια των premium Ιαπώνων. Από τη στιγμή που βασίζεται στο LX, το μήκος ξεκάθαρα υπερβαίνει τα 5 μέτρα και κάτω από το καπό συναντάμε είτε τον υπερσύγχρονο 3.5 V6 twinturbo, ο οποίος προσφέρει 354 ίππους και 650 Nm ροπής, είτε τον 3.3 ντίζελ των 300 ίππων και 700 Nm

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης του GX, που συνοδεύεται από βοηθητικό κιβώτιο και Torsen διαφορικό στον πίσω άξονα, είναι ό,τι πρέπει για ένα premium pick up που δεν θα είχε πρόβλημα να βρει ανταπόκριση, τουλάχιστον στην αμερικανική αγορά. Για να δούμε αν θα μπει στο «τριπάκι» η Lexus.

Get it on Google Play Download on the App Store