Η σύμπραξη Audi-Lamborghini υπήρξε ιστορικής σημασίας και για τις δυο αυτοκινητοβιομηχανίες. Από τη μία οι Γερμανοί μπήκαν στην κατηγορία των supercars με το R8, από την άλλη οι Ιταλοί αναγεννήθηκαν και γιγαντώθηκαν εμπορικά. Στην αρχή η Gallardo και εν συνεχεία η Huracan έσπασαν ρεκόρ επί ρεκόρ πωλήσεων, που χρειάστηκε το λανσάρισμα της Urus για να καταρριφθούν. Όλα αυτά τα ρεκόρ «πλημμύρισαν» τα ταμεία της Sant’Agata με χρήματα, φτάνοντας τη Lambo στο σημείο να μην χρειάζεται πλέον την επί 20 χρόνια συνεργάτιδά της.
Ο επικεφαλής του τμήματος Ασίας-Ειρηνικού μίλησε για το διάδοχο της Huracan, αποκαλύπτοντας πως θα είναι προϊόν εξέλιξης αποκλειστικά από την ιταλική φίρμα. Ο Francesco Scardaoni ανέφερε πως η κερδοφορία της Lamborghini έχει δημιουργήσει τέτοια οικονομική άνεση, ώστε μπορεί πλέον να εξελίξει το βασικό της υπεραυτοκίνητο ακόμα και χωρίς αντίστοιχο παράγωγο από το Ίνγκολσταντ, το οποίο έχει ήδη κόψει την όρεξη για το επόμενο R8. Συγκεκριμένα οι Γερμανοί θα το μετατρέψουν σε αμιγώς ηλεκτρικό, τη στιγμή που το εργοστάσιο από τη Μόντενα θα παραμείνει πιστό στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Έστω σε plug-in υβριδική μορφή, αποχαιρετώντας τόσο την ατμοσφαιρική αναπνοή όσο και τη δεκακύλινδρη διάταξη.
Η επόμενη Huracan (που θα ονομάζεται διαφορετικά) κατά πάσα πιθανότητα θα κινείται από ένα PHEV σύνολο, που θα συνδυάζει τον 4.0 V8 twinturbo της Urus με ηλεκτροκινητήρα. Το νέο 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη της Revuelto θα αναλάβει τον έλεγχο της μετάδοσης, ενώ αναφορές από την Ιταλία κάνουν λόγο για εμπλοκή των τούρμπο όχι πριν τις 7.000 σ.α.λ.
Επιστρέφοντας στα κέρδη της Lamborghini, που της δίνουν την «άπλα» να εξελίσσει μόνη της τα αυτοκίνητά της (αλλά πάντα υπό τη σκέπη του VW Group), το 2022 υπήρξε το πιο επιτυχημένο στα 60 χρόνια της, με τζίρο 2,38 δις ευρώ και πωλήσεις-ρεκόρ 9.233 μονάδων – εκ των οποίων, οι 5.367 Urus.