Στο άκουσμα και μόνο «M3 E46», έρχονται στο νου εικόνες με άφθονη πλαγιολίσθηση, ταχύτατες επιταχύνσεις και άγριος ήχος από τους 6κύλινδρους κινητήρες. Οι πιο μελετημένοι, φαντάζονται την «Μπέμπα» τους σε δυο χρώματα: το Phoenix Yellow (το χαρακτηριστικό χρυσαφί) και το Laguna Seca των φωτογραφιών.
Δείτε ακόμα: Μοναδική χειροκίνητη BMW M3 CSL-έπος! (+video)
Η εικονιζόμενη και άκρως ποθητή, γαλάζια BMW είναι 19 χρονών, όμως μοιάζει ολοκαίνουργια. Τρακαρίσματα, γρατζουνιές και λοιπά ζητήματα δεν αναφέρονται στο βιβλίο σέρβις, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μαύρο δερμάτινο σαλόνι, ηλιοροφή, xenon φώτα, ηχοσύστημα της Harman Kardon, navigation, ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 225/40 εμπρός και 255/35 πίσω, αισθητήρες βροχής, και πίσω φώτα LED.
Το οδόμετρο αναγράφει 138.700 χλμ., οπότε δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο αυτοκίνητο που κλειδώθηκε σε αποθήκη. Την χάρηκε ο πρώτος κάτοχός της, κάτι που θα κάνει και ο νέος που μόλις την αγόρασε. Ο S54 straight six των 3.246 κ.εκ. εδώ αποδίδει 333 ίππους στις 7.900 σ.α.λ. και 355 Nm ροπής στις 4.900 σ.α.λ., καθότι αμερικανικών προδιαγραφών. Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και εργοστασιακού μπλοκέ διαφορικού, εξασφαλίζοντας στο κουπέ των 1.549 κιλών 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και τελική, κλασικά, ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: BMW M3 600 ίππων ή καινούργιο hot hatch;
Η M3 στο χρώμα, που φέρει το όνομα της περίφημης αμερικανικής πίστας, άλλαξε χέρια για 36.000 δολάρια (30.332 ευρώ).