Η γκάμα των μοντέλων της Audi είναι ιδιαίτερα πολυπληθής, μια και η εταιρεία προσφέρει ήδη εκδόσεις αυτοκινήτων σε όλες τις κατηγορίες. Και βάσει μεγέθους, αλλά και από άποψη κινητήρων. Ωστόσο, το μέλλον προμηνύεται και για τη μάρκα των τεσσάρων κύκλων, ηλεκτρικό. Όλοι εργάζονται πάνω στη σταδιακή και αποκλειστική μετάβαση προς τα EVs.
Στην οικογένεια των Γερμανών προστίθεται συνεχώς νέα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και πρωτότυπα, όπως αυτό του Α6 e-tron, αλλά και του RS6 Avant e-tron, τα οποία βασίζονται στο πάτωμα «PPE», που χρησιμοποιούν τόσο το Audi Q6 e-tron, όσο και η Porsche Macan EV.
Και ενώ το Α6 e-tron αποδίδει 470 ίππους και 800 Nm ροπής από δύο ηλεκτρικά μοτέρ που χρησιμοποιούν μπαταρίες 100 kWh (με αυτονομία 700 χιλιομέτρων), οι φήμες για το καυτό RS6 e-tron (μέσω Autocar, όπως και το rendering) μιλούν για ιπποδύναμη τουλάχιστον 600 ίππων και, φυσικά, αξιοζήλευτες επιδόσεις. Π.χ. ο χρόνος επίτευξης που θα απαιτείται για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση θα κινείται ελάχιστα πάνω από τα 3 δλ.
Το μόνο που θα επηρεαστεί αρνητικά σε αυτή την περίπτωση, είναι η αυτονομία, καθώς το πιθανότερο είναι να μην φτάνει τα επίπεδα του ηλεκτρικού Α6. Όπως και να ‘χει, έχουμε να δούμε και να θαυμάσουμε πολλά στο προσεχές μέλλον. Για το ηλεκτρικό RS 6 συγκεκριμένα, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2025. Και έπεται συνέχεια, καθώς όλα τα Audi RS θα αποκτήσουν ηλεκτρικές εκδόσεις.