Το δημοφιλές κόμπακτ SUV Kia Stonic πρωτοεμφανίστηκε το 2017 και έκτοτε έχει δεχθεί ορισμένες αναβαθμίσεις σε κινητήρες, στο εσωτερικό και εξωτερικά. Ένα από τα βασικά του γνωρίσματα που το έχουν κάνει αγαπητό στο κοινό, είναι ο μοντέρνος και νεανικός εξωτερικός του σχεδιασμός. Το εσωτερικό είναι πιο ήπιων τόνων, ενώ ξεχωρίζει για τη στιβαρή του συναρμογή και την στάνταρ 8 ιντσών οθόνη στο κέντρο του ταμπλό.
Ωστόσο, το Stonic που κατασκευάζεται στην Κίνα για την τεράστια αυτή αγορά, από την κοινοπραξία Dongfeng Yueda Kia, εκτός από το ότι έχει άλλη ονομασία (KX1), παρουσιάζει και ορισμένες αισθητικές διαφοροποιήσεις. Εξωτερικά μόνο ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος στο σημείο των προβολέων ομίχλης.
Από πλευράς διαστάσεων, το κινεζικό Stonic ή KX1, είναι ελάχιστα πιο κοντό στα 4.100 χλστ. (αντί 4.140 χλστ.), πιο στενό (1.735 χλστ. αντί 1.760 χλστ.), λίγο ψηλότερο (1.533 χλστ. έναντι 1.505 χλστ.) και με κοντύτερο μεταξόνιο (2.570 χλστ. αντί 2.580 χλστ.). Επίσης, η απόσταση από το έδαφος είναι 185 χλστ., όταν το Stonic που πωλείται στην Ελλάδα έχει 165 χλστ. με τις 15άρες ζάντες και 183 χλστ. με τις 17άρες.
Η καμπίνα είναι τελείως διαφορετική από αυτή που γνωρίζουμε εμείς. Το ταμπλό είναι πιο καμπύλο στο πάνω μέρος του και με στρογγυλούς αεραγωγούς στα άκρα. Η 8άρα οθόνη του infotainment ενσωματώνεται πλήρως στο ταμπλό και πλαισιώνεται από αεραγωγούς Διαφορετικά είναι επίσης τα χειριστήρια του κλιματισμού, καθώς και οι επενδύσεις των θυρών. Μόνο το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων είναι ίδια με εκείνα των Stonic που πωλούνται στον υπόλοιπο κόσμο.
Την κίνηση του Dongfeng Yueda Kia KX1 αναλαμβάνει το γνώριμο 1.400άρι μηχανικό σύνολο βενζίνης, ισχύος 100 ίππων και 132 Nm ροπής. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή 6άρι αυτόματο.
Η αρχική έκδοση του KX1 κοστίζει στην Κίνα από 69.800 γουάν (σημερινή ισοτιμία 9.677 ευρώ). Ενδεικτικά, το άμεσα ανταγωνιστικό VW T-Cross 1.5 λτ. 113 PS είναι πολύ ακριβότερο, καθώς ξεκινά από 114.900 γουάν (15.930 ευρώ).