Πέντε γενιές μετράει πλέον το Sportage, το οποίο αποτελεί το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Kia παγκοσμίως. Η μεγάλη αλλαγή έγινε με το δεύτερης γενιάς Sportage που παρουσιάστηκε το 2004 και δεν είχε καμία σχέση και πουθενά με το πιο σκληροτράχηλο off road πρώτης γενιάς Sportage, το οποίο βασίζονταν σε πλαίσιο τύπου σκάλας.
Ένα τέτοιο δεύτερης γενιάς είναι και το εικονιζόμενο Sportage, το οποίο ταξινομήθηκε το πριν από 15 χρόνια (Ιανουάριο του 2008), όμως έκτοτε έχει μείνει για χρόνια «δεμένο». Σύμφωνα με την αγγελία του ιδιώτη από το Νέο Ηράκλειο, έχει διανύσει μόλις 7.500 χιλιόμετρα. Ο λόγος; Τα μνημόνια.
Η περιγραφή στην αγγελία έχει ως εξής:
«Πραγματικά καινούριο αυτοκίνητο, θα το διαπιστώσετε όταν το δείτε. Μόλις 7.500 χλμ. Φυλασσόταν σε κλειστό γκαράζ. Πρόσφατα πραγματοποιήσαμε ολικό σέρβις, ιμάντες, καινούρια ψυγεία νερού και κλιματισμού, λάστιχα καινούρια Pirelli και ότι άλλο χρειαζόταν για να είναι τέλειο για κυκλοφορία. Είναι η έκδοση φουλ έξτρα, με υπέροχο δερμάτινο σαλόνι, έξι αερόσακους, ηλιοροφή και πολλά άλλα. Και επειδή η πρώτη ερώτηση που μου κάνουν όλοι είναι πώς γίνετε να έχει τόσο λίγα χιλιόμετρα, να το διευκρινίσω εδώ. Το αυτοκίνητο το αγοράσαμε το 2008 και το κυκλοφορήσαμε μέχρι που ήρθαν τα μνημόνια. Τότε για λόγους οικονομίας επιλέξαμε να παραδώσουμε πινακίδες και να κυκλοφορούμε με το άλλο αυτοκίνητο που είναι 1600 κυβικά και την μηχανή. Το είχαμε στο κλειστό γκαράζ, το βάζαμε μπρος για να δουλεύει αλλά επειδή δεν είχε το σήμα δεν το κυκλοφορούσαμε. Πέρασαν τα χρόνια αλλά επειδή το αυτοκίνητο είναι σαν καινούριο δεν θέλαμε να το δώσουμε. Το 2021 δώσαμε περίπου 2000 ευρώ για να αντικαταστήσουμε ότι μας είπε ο μηχανικός της ΚΙΑ ότι μπορεί να χρειάζεται, όπως αναφέρω και πιο πάνω, οπότε για 4-5 χρόνια δεν θα χρειαστεί τίποτα άλλο εκτός από βενζίνη και λάδι».
2λιτρο 4κίνητο
Πρόκειται για 4κίνητο Sportage με τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης των 141 ίππων και 184 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., τελική ταχύτητα 174 χλμ./ώρα. Σχετικά με την τετρακίνηση, να υπενθυμίσουμε ότι είναι αυτόματη και μεταφέρεται έως το 50% της ροπής του κινητήρα και στο πίσω άξονα, εφόσον διαγνωστεί απώλεια πρόσφυσης. Επίσης, υπάρχει και διακόπτης «Lock» κλείδωμα σε ποσοστό 50:50, έως τα 30 χλμ./ώρα.