Τις τελευταίες μέρες δημιουργήθηκε έντονος ντόρος ότι έρχεται το τέλος των κινητήρων TSI & TDI, με τον ηλεκτρισμό να θέλει να αναλάβει τα πρωτεία.
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι το φιλόδοξο σχέδιο της VW είναι αμιγώς ηλεκτρικό, εξ ου και το πλάνο παραγωγής των 20 ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως και το 2025. Σε προηγούμενες δηλώσεις του ο επικεφαλής στρατηγικού συνδυασμού της Volkswagen, Michael Jost, δήλωσε πως η επόμενη και τελευταία γενιά TSI και TDI θα εμφανιστεί το 2026 κι έπειτα θα μειώνεται η παραγωγή τους.
Δείτε ακόμη: Επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τη Νέα Δημοκρατία
Όμως, όπως δήλωσε ο Frank Welsch, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW, θέλοντας να διευκρινίσει τις δηλώσεις του κ. Jost, η εταιρεία θα συνεχίσει να κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2026 και συνέχισε λέγοντας: «Είμαστε δεσμευμένοι να παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα κινητήρων για τα οχήματά μας. Βενζίνη, diesel, φυσικό αέριο, υβριδικά, plug-in hybrid, αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα! Εμείς ως εταιρεία παγκόσμιου βεληνεκούς θα παρέχουμε μεγάλη δυνατότητα επιλογών στον πελάτη μας. Πολλές και διαφορετικές επιλογές ανάλογα με την χώρα πώλησης, μιας και δεν θα έχουν όλες την ίδια δυνατότητα φόρτισης των οχημάτων».
Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως ο Welsch τόνισε πως η εταιρεία εμφανίζει άλλωστε ένα μικρό χάσμα 3 έως 4 ετών, από την ανακοίνωση ενός νέου προϊόντος έως και την έναρξη της παραγωγής του. Κάτι που μεταφράζεται πως η επόμενη γενιά των TSI & TDI μπορεί να ξεκινήσει το 2030 αντί για το 2026 και κατ᾽επέκταση ο κύκλος ζωής τους αναμένεται να ξεπεράσει κατά πολύ το 2040!
Διαβάστε επίσης: Είναι καρκινογόνα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Όπως και να έχει πάντως, έπειτα και από τις διευκρινήσεις του κ. Welsch, μπορεί το μέλλον της αυτοκίνησης να είναι ηλεκτρικό, αλλά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν πρόκειται να «πεθάνουν» έτσι εύκολα.