BMW και MotoGP διατηρούν ισχυρούς δεσμούς, που έχουν σφυρηλατηθεί σε βάθος 20ετίας. Τα αυτοκίνητα της βαυαρικής εταιρίας πλαισιώνουν την κορυφαία διοργάνωση σε δυο τροχούς, λειτουργώντας ως Safety Cars, ιατρικά και οχήματα υποστήριξης στους αγώνες.
Πέρα από το διοργανωτικό σκέλος, εδώ και 19 χρόνια η BMW προσφέρει ένα δωράκι στο τέλος της σεζόν, στον αναβάτη που θα πετύχει τα καλύτερα αποτελέσματα στις κατατακτήριες δοκιμές. Για φέτος, η κορδέλα μπαίνει στην ισχυρότερη «Μπέμπα» παραγωγής όλων των εποχών: τη M5 CS. Και τα κλειδιά στον ίδιο άνθρωπο, που κέρδισε πέρσι μια M2 CS (φώτο κάτω): τον Fabio Quartararo. O Γάλλος αναβάτης μάλιστα φέτος ανέβηκε επίπεδο, καθώς πέρα από τις περισσότερες pole positions κατέκτησε και τον τίτλο στα Moto GP!
Κατακτώντας πέντε φορές την πρώτη θέση και αποκομίζοντας συνολικά 318 βαθμούς στο θεσμό BMW M Award, είδε τη συλλογή αυτοκινήτων Μ να… διπλασιάζεται! Παλαιότερα, τον ίδιο διαγωνισμό είχαν κερδίσει ο Marc Marquez (7 φορές), καθώς και οι Valentino Rossi και Casey Stoner από τρεις φορές. Θέλετε να μάθετε αυτοκίνητα που έχουν μοιραστεί; Μ6, Μ4, Μ2, Μ3 CS, X4 M Competition!
Η M5 CS φοράει τον V8 κινητήρα των 4.4 λίτρων με δύο turbo, ο οποίος αποδίδει 635 ίππους και 750 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων, ενώ χρειάζεται μόλις 3 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 305 χλμ./ώρα. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 20 ιντσών, ενώ τα φρένα είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα και κεραμικό υλικό.
Η ελαφρύτερη και πιο σκληροπυρηνική Μ5 CS κοστίζει στην Ελλάδα περισσότερο από 250.000 ευρώ, τη στιγμή που η τιμή της «απλής» Μ5 κινείται κοντά στα 174.000 ευρώ. Τυχερός ο Fabio!