Στην χώρα μας μέχρι πρότινος όσοι ηλικιωμένοι έφταναν στο 74ο έτος της ηλικίας τους έπρεπε να περάσουν από ειδική επιτροπή γιατρών, για να βεβαιωθεί πως είναι ικανοί να οδηγήσουν το αυτοκίνητό τους. Μέχρι το 80ο έτος της ηλικίας του θα έπρεπε να το κάνουν αυτό ανά τρία έτη και από τα 80 χρόνια τους και άνω ανά δύο έτη.
Δείτε ακόμη: Πώς παρατείνεται η διάρκεια ζωής της μπαταρίας
Πλέον, σύμφωνα με το νέο ΚΟΚ, θα πρέπει να ανανεώσουν το δίπλωμά τους αποδεικνύοντας πως και ξέρουν να οδηγούν και να παρκάρουν αλλά και πως έχουν τα αντανακλαστικά για σωστή πορεία κλπ.
Το υπουργείο Μεταφορών θέλει έτσι να βάλει τέλος στο φαινόμενο των ηλικιωμένων οδηγών που κυκλοφορούν στον δρόμο έχοντας χάσει τα αντανακλαστικά τους και αποτελούν δημόσιο κίνδυνο. Και αυτό γιατί θα πρέπει να αποδείξουν μέσα από εξετάσεις πλέον, πως είναι ικανοί να οδηγούν και όχι απλώς περνώντας από ειδική επιτροπή ιατρών.
Εμείς όμως θέτουμε ένα άλλο ερώτημα. Μήπως η χώρα μας, στην οποία όλοι γνωρίζουμε πως πάντα οι επιτήδειοι βρίσκουν τρόπο να… αριστεύουν στις εξετάσεις, πρέπει να γίνει πιο αυστηρή και να θεσπίσει όριο ηλικίας για κατοχή άδειας οδήγησης; Σε πολλές χώρες της Ευρώπης υπάρχει αυτό το μέτρο και η οδήγηση απαγορεύεται σε άτομα 72 ετών ή 80 ετών (αναλόγως της νομοθεσίας της εκάστοτε χώρας).
Διαβάστε επίσης: Πως και γιατί κάνουν τικ-τακ τα φλας (+video)
Θεωρείτε πως ένα τέτοιο μέτρο θα ήταν σωστό ή όχι; Και αν ναι από ποια ηλικία θα έπρεπε να απαγορεύεται η οδήγηση;