Το έχουμε πει: Το μέλλον είναι ηλεκτρικό κι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ρίξει το βάρος σε αυτή τη τεχνολογία. Φαίνεται όμως ότι και μερικοί ιδιώτες κάνουν από μόνοι τους ότι μπορούν!
Όπως η περίπτωση του συγκεκριμένου Γερμανού, ο οποίος προσάρμοσε στο Toyota GT86 την ηλεκτρική μονάδα του Nissan Leaf!
Δείτε ακόμα: Διαλυμένο Toyota GT86 καταφέρνει και κινείται! (+video)
Εδώ κι αρκετά χρόνια οι φανατικοί του μοντέλου, προέτρεπαν την ιαπωνική μάρκα να προσθέσει κι ένα turbo μοτέρ στη διαθέσιμη γκάμα του μοντέλου. Γιατί fun to drive μπορεί να είναι το GT86, αλλά για κάποιους τα 200 άλογα δεν είναι πολλά! Κάπως έτσι φαίνεται σκέφτηκε ο Philip Schuster, ο οποίος έκανε την υπέρβαση. Κι εξηγούμαστε ευθύς αμέσως. Όχι, δεν «τούρμπισε» τον κινητήρα και τον έκανε θεριό ανήμερο. Ούτε σκάλισε τους εκκεντροφόρους και έβαλε και πιο άγριο πρόγραμμα. Απλά αφαίρεσε τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα του εργοστασίου και πλέον κάτω από το καπό υπάρχει το ηλεκτρικό σύνολο του Nissan Leaf πρώτης γενιάς. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι μεν 200 ίπποι (όσο και του εργοστασιακού κινητήρα της Toyota) αλλά η ροπή αγγίζει τα 400 Nm. Νούμερο διπλάσιο από το «μαμά» GT86, προσφέροντας άφθονα παντιλίκια!
Διαβάστε επίσης: Νέα ειδική έκδοση για το Toyota GT86
Το πλέον δύσκολο κομμάτι της μετατροπής, ήταν αυτό της μετάδοσης της δύναμης στους κινητήριους τροχούς. Ο Philip κατόρθωσε να διατηρήσει το 6άρι μηχανικό κιβώτιο της Toyota, αλλά χρειάστηκε να δημιουργήσει έναν προσαρμογέα για την ασφαλή λειτουργία του. Βέβαια δοκιμάστηκαν και διάφοροι συμπλέκτης ακόμα κι από Porsche 911, αλλά καλύτερα δούλεψε εκείνος από Honda. Ακόμα μια πρόκληση που έπρεπε να λυθεί ήταν της τοποθέτησης της συστοιχία των μπαταριών που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα. Από τις 48 που αποτελούν τη συστοιχία, ένας μέρος έχει τοποθετηθεί κάτω από το καπό, μερικές ακόμα στη θέση του ρεζερβουάρ και οι υπόλοιπες στο χώρο της ρεζέρβας.