Το Toyota Corolla AE86 αποτελεί τον ορισμό του drift car. Στο τιμόνι ενός τέτοιου μεγαλουργούσε ο Keichi Tsuchiya στα βουνά της Ιαπωνίας 40 χρόνια πριν, δημιουργώντας αυτό που σήμερα αποκαλούμε «παντιλίκωμα». Επειδή, όμως, τα ήθη και τα έθιμα προσαρμόζονται στην εποχή, περίπου ένα χρόνο πριν οι Ιάπωνες παρουσίασαν δυο πρωτότυπα AE86 εναλλακτικής κίνησης: ένα που χρησιμοποιεί κινητήρα με καύσιμο το υδρογόνο και ένα ηλεκτρικό.
Όσοι θέλουν να οδηγήσουν το δεύτερο, πλέον μπορούν να έχουν την ευκαιρία τους. Απλά, θα πρέπει πρώτα να κερδίσουν σε κλήρωση. Η Toyota ανακοίνωσε πως όσοι ενδιαφέρονται να κάτσουν πίσω από το τιμόνι του AE86 BEV, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο site της εταιρίας στην Ιαπωνία. Κατόπιν θα συμμετάσχουν σε κλήρωση, οι νικητές της οποίας θα οδηγήσουν το ηλεκτρικό Levin σε κάποια πίστα στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου (μάλλον σε βοηθητική διαδρομή του Fuji Speedway ή στο Ebisu). H Toyota δεν αναφέρει πόσοι θα είναι οι νικητές, αλλά ξεκαθαρίζει πως η οδήγηση θα είναι καθαρά σε ρυθμούς test drive. Ούτε μπασίματα, δηλαδή, ούτε drift. Κι αν κάποιος πάει να υποδυθεί τον Drift King και κάνει ζημιά στο αυτοκίνητο, πληρώνει από την τσέπη του.
Το AE86 BEV χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα προέρχεται από το Tundra Hybrid και τη συστοιχία μπαταριών από το νέο plug-in Prius, ενώ υπάρχουν εξαρτήματα και από άλλα υβριδικά μοντέλα της Toyota, αλλά και της Lexus. Η απόδοση φτάνει τα 94 άλογα και τα 150 Nm ροπής, ενώ ακόμα πιο ξεχωριστή η φιλοσοφία μετάδοσης, η οποία ενσωματώνει χειροκίνητο κιβώτιο! Οι μηχανικοί της ιαπωνικής φίρμας αναφέρουν πως το μηχανικό κιβώτιο επιλέχθηκε τόσο για την αίσθηση, όσο και τη βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους – η οποία ανακοινώνεται πως βρίσκεται στα επίπεδα του κανονικού AE86. Μάλιστα υπάρχει και σύστημα προσομοίωσης ήχων, ώστε το ηλεκτρομοτέρ να μιμείται τη χροιά του 16βάλβιδου 1.600άρη.