Η Toyota με το πρώτης γενιάς Yaris που παρουσιάστηκε πριν από 22 ολόκληρα χρόνια (το 1999), έφερε ένα αέρα αλλαγής για τη μάρκα, αφού δεν είχε καμία σχέση με το Starlet που αντικατέστησε, ενώ ξεχώριζε και σε πολλούς τομείς έναντι του ανταγωνισμού. Το Yaris δεν άργησε να αγαπηθεί ιδιαίτερα στη χώρα μας, καθώς έγινε γρήγορα best seller και παραμένει μέχρι σήμερα στην τέταρτη γενιά του.
Παρά τα χρόνια που έχουν περάσει, ακόμα οι αγοραστές αναζητούν το πρώτης γενιάς Yaris στα μεταχειρισμένα. Μάλιστα ορισμένοι θέλουν το μοντέλο που παράγονταν στην Ιαπωνία, καθώς από το ανανεωμένο και μετά (με το δάκρυ στα εμπρός φανάρια) κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο της Γαλλίας. Όχι ότι άλλαζε κάτι από θέμα κατασκευής και αξιοπιστίας, αλλά ίσως το προτιμούν για ψυχολογικούς λόγους. Το σίγουρο είναι ότι για να βρεθεί σήμερα ένα Yaris XP10 με λίγα χιλιόμετρα και σε πολύ καλή κατάσταση, είναι μάλλον εξαιρετικά σπάνιο.
Όμως υπάρχουν κάποιες ευκαιρίες, όπως φαίνεται να είναι το εικονιζόμενο Yaris. Η πρώτη ταξινόμηση έγινε τον Ιούλιο του 2002 και έκτοτε το ψηφιακό του οδόμετρο έχει γράψει μόλις 24.509 χλμ. Το αυτοκίνητο πωλείται από εμπορία στη Γερμανία (δείτε εδώ), στην τιμή των 2.887 ευρώ. Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας το αυτοκίνητο είναι πρώτο χέρι (ο προηγούμενος ιδιοκτήτης γεννήθηκε το 1941) και έχει όλο το ιστορικό service. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει 4 αερόσακους, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα, ραδιόφωνο κ.λπ.
Πρόκειται για το 1.300άρι Yaris με τον αποδοτικό κινητήρα των 87 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και με ροπή 123 Nm στις 4.200 σ.α.λ. To «ζωηρό» μηχανικό αυτό σύνολο επιτάχυνε το μικρό (μήκος 3.609 χλστ.) και ελαφρύ αμάξωμα (870 κιλών) στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 175 χλμ./ώρα.