Η Xiaomi είναι αποφασισμένη να γίνει ένας μεγάλος παίκτης στο παγκόσμιο γήπεδο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Προς το παρόν διαπρέπει στην αγορά της Κίνας, όμως οι βλέψεις αφορούν όλη την υφήλιο. Φυσικά, πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτά τα σχέδια παίζει η Ευρώπη, όπου η κινεζική φίρμα προγραμματίζει την κατασκευή ενός ολοκαίνουργιου κέντρου R&D. Όσον αφορά τον καταρτισμό του εργατικού δυναμικού; Ευγενική «χορηγία» της BMW!
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η Xiaomi προσέλαβε τουλάχιστον 5 ανώτερα στελέχη με θητεία στη βαυαρική φίρμα, προκειμένου να οργανώσει το υπό εξέλιξη κέντρο έρευνας και ανάπτυξης. Μια αναζήτηση μέσω του LinkedIn αποκαλύπτει ότι το μεταγραφικό «μπαμ» είναι ο Rudolf Dittrich, επί 15 χρόνια στην ανώτερη κλίμακα στελεχών της BMW και με εμπειρία Formula 1, έχοντας περάσματα από τις Williams και Sauber. Ο Dittrich θα αναλάβει επικεφαλής του νεοσύστατου κέντρου, έχοντας στο πλευρό του τον Dusan Sarac, επίσης πρώην υψηλά ιστάμενο της BMW και της Rolls-Royce.
Το Reuters αναφέρει ότι και ο Jannis Hellwig, επίσης με παρελθόν στη φίρμα του Μονάχου, έχει μεταπηδήσει στην κινεζική μάρκα, παίρνοντας το πόστο του αρχιμηχανικού. Ο τεχνολογικός γίγαντας αναζητά επικεφαλής σχεδίασης σχεδιαστή αυτοκινήτων, επικεφαλής σχεδίασης αμαξωμάτων και μηχανικούς. Πού τους αναζητεί; Εντελώς «συμπτωματικά», στο Μόναχο! Κάτι που φουντώνει τις φήμες για την έδρα του κέντρου R&D, με το πιθανότερο σενάριο να το θέλει στην καρδιά της Βαυαρίας. Η BMW, από την πλευρά της, δήλωσε στο Reuters ότι δεν σχολιάζει μεμονωμένα θέματα προσωπικού και δεν ασχολείται με τις προσλήψεις των ανταγωνιστών της. Ωστόσο, ανέφερε δεικτικά ότι παραμένει κορυφαία «στο να προσελκύει και να διατηρεί κορυφαία ταλέντα».