Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος του χρόνου, τόσο περισσότερα θα είναι και τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοινώνουν οι εταιρίες. Οι ισολογισμοί σιγά-σιγά βαίνουν προς κλείσιμο και για το πρώτο μισό του 2018 έχουμε πρωταθλητή, ο οποίος πολύ δύσκολα θα αλλάξει μέχρι να μας αποχαιρετήσει το τρέχον έτος. Και κόντρα σε αρκετές προβλέψεις, είναι η Suzuki!
H ιαπωνική εταιρία παρουσιάζει κέρδος 11,8% για κάθε αυτοκίνητο που βρίσκει αγοραστή, αφήνοντας πίσω μεγαθήρια της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η BMW και Volkswagen. Τα αποτελέσματα μάλιστα δημοσιεύθηκαν πρωτά σε γερμανικό μέσο, την Handelsblatt Global, με τα νέα να «πληγώνουν» τους συμπατριώτες του. Η Suzuki, λοιπόν, και για να το θέσουμε με απλή αναλογική, αποταμιεύει το 11,8% από τα λεφτά που ζητάει για το εκάστοτε μοντέλο της. Σε αυστηρούς οικονομικούς όρους, το γεγονός αυτό την αναγάγει ως την πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία του 2018, μέχρι τώρα. Ακολουθεί η BMW με 11,4%, ενώ αρκετά πιο πίσω βρίσκονται Mercedes και VW με 6,5%. Oι αριθμοί αυτοί είναι διαφορετικοί από τα χρήματα που κερδίζει η κάθε εταιρία ανά αυτοκίνητο, καθώς η γκάμα της Suzuki απαρτίζεται από 5 μοντέλα (Ignis, Swift, Celerio, SX4 Cross και Vitara) συν κάποια που κυκλοφορούν αποκλειστικά στην Ιαπωνία και Ινδία. Ποσοτικά, λοιπόν, δεν μπορεί να απειλήσει την Toyota. Ποσοστιαία, όμως, η φίρμα από το Αΐτσι βλέπει την πλάτη αυτής από τo Χαμαμάτσου.
Δείτε ακόμα: Πόσα λεφτά βγάζουν οι εταιρείες αυτοκινήτου;
Ειδικοί αναλυτές αποδίδουν την οπισθοχώρηση των εδραιωμένων ευρωπαϊκών «παικτών» στο τεταμένο κλίμα που υπάρχει στις εμπορικές σχέσεις μεταξύ Ε.Ε. και Η.Π.Α., το οποίο κλυδωνίζει τις ισοτιμίες και τους συσχετισμούς νομισμάτων. Ιάπωνες και Κορεάτες είναι αυτοί που επωφελούνται, ενώ και οι νέες διαδικασίες μέτρησης ρύπων WLTP προκαλούν πρόβλημα σε εταιρίες με μεγάλο εύρος προσφερόμενων μοντέλων, καλή ώρα η VW.
Διαβάστε επίσης: Τιμές και εξοπλισμός του νέου Suzuki Jimny στην Ελλάδα
Σημειωτέον, η Suzuki έχει κατορθώσει αυτό τον μικρό άθλο χωρίς το νέο Jimny στις τάξεις της. Κάτι που σημαίνει πως με την παρουσίασή του κατά πάσα πιθανότητα εδραιώνει την πρωτιά για ολόκληρο το 2018, βάζοντας πλώρη για ακόμα μεγαλύτερα κέρδη το 2019.