Η SEAT είναι το «απολωλός πρόβατο» του VW Group. Χαμηλά σε πωλήσεις, με γκάμα που όσο πάει και γερνάει, δίχως ηλεκτρικά και ουσιαστικά χωρίς ταυτότητα, από την ώρα που η Cupra αυτονομήθηκε και αυτοπροσδιορίστηκε -πολύ επιτυχημένα, κρίνοντας από τα εμπορικά αποτελέσματα- ως το σπορ μέλος του ομίλου. Το μέλλον της μοιάζει αβέβαιο καιρό τώρα, όμως η σανίδα σωτηρίας δεν αποκλείεται να έρθει με τη μορφή των e-scooter.
H ισπανική εταιρία διατηρεί στις τάξεις της τα Mo eScooter,και eKickScooter ενώ πριν μια τετραετία είχε κάνει την εμφάνισή του το πρωτότυπο Minimó. Ένα μικρό ηλεκτρικό όχημα πόλης εστιασμένη στην αστική κινητικότητα, θυμίζοντας το Renault Twizy. Το Minimó δεν κατάφερε να περάσει στην παραγωγή, αλλά ίσως το εγγύς μέλλον να αποδειχθεί πολύ διαφορετικό. Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar, που επικαλείται ανώνυμες πηγές εκ των έσω, η SEAT θα αποσυρθεί από την κατασκευή αυτοκινήτων το 2030, προκειμένου να εστιάσει αποκλειστικά στην εξέλιξη ηλεκτρικών scooter και τετράκυκλων σαν το Minimó!
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η πηγή: «Αναλύουμε το ρόλο της SEAT στο μέλλον, όταν οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σταματήσουν. Θα μπορούσε κάλλιστα να μετατραπεί σε μια εταιρία αστικής κινητικότητας (σ.σ. το περιβόητο «urban mobility») για τη νεολαία». Αλλαγή απαραίτητη, καθώς το κομμάτι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (άρα και της συνολικής προσφοράς πέρα από το 2030, βάσει σχεδίων του VW Group) θα περάσει εξ ολοκλήρου στην Cupra. Εκεί επενδύει το Group, όπως είχε τονίσει ο CEO των δυο εταιριών στα μέσα Μαρτίου, δηλώνοντας: «Το μέλλον είναι ηλεκτρικό. Κάτι που σημαίνει ότι για εμάς, το μέλλον είναι η Cupra. Αυτά είναι τα αυτοκίνητα για τη νέα γενιά».