Η Taycan εξελίσσεται σε Cayenne της ηλεκτρικής εποχής για την Porsche. Το λανσάρισμά της, αν και απαραίτητο, δέχτηκε καταιγισμό επικρίσεων από τους φίλους της γερμανικής εταιρίας. Οι οποίες επικρίσεις, τελικά, ουδόλως απασχολούν την εμπορική πορεία του μοντέλου, μετατρέποντάς το σε επιτυχία για το Τσουφενχάουζεν.
Από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Σεπτέμβριο, η Porsche πούλησε 217.198 αυτοκίνητα και σημείωσε αύξηση 13%. Μεγαλύτερη αγορά είναι αυτή της Κίνας, με 69.789 ταξινομήσεις και αύξηση 11% σε σχέση με πέρσι, ακολουθούμενη από αυτή της Αμερικής με 63.025 ταξινομήσεις και αύξηση 29%, εκ των οποίων οι 51.615 στις Η.Π.Α. (αύξηση 30%). Στην Ευρώπη η βελτίωση σημειώνει αρκετά μικρότερους δείκτες, περιοριζόμενη στο +2% συγκριτικά με πέρσι και 56.332 πωλήσεις, με τη Γερμανία να παίρνει τη «μερίδα του λέοντος» (19.099 ταξινομήσεις, αύξηση 9%).
Διαχρονικά πρώτη η Cayenne, αλλά οριακά μπροστά από τη Macan πλέον. Το μεγάλο SUV της Porsche κυκλοφόρησε σε 62.451 κομμάτια, καταφέρνοντας να ξεπεράσει για μόλις 507 κομμάτια τη μικρότερη αδελφή της (61.944 μονάδες). Η αλλαγή φρουράς έγινε στην τρίτη θέση, όπου δεν συναντάμε πια την 911. Το εμβληματικό sportscar βρήκε 27.972 αγοραστές, όμως δεν ήταν αρκετοί για να προσπεράσει την Taycan. Το πρώτο ηλεκτρικό στην Ιστορία της Porsche κατάφερε 28.640 πωλήσεις, καταλαμβάνοντας την τελευταία θέση του ενδοεταιρικού βάθρου. Πίσω από την 911 βρέθηκε η Panamera, με 20.275 ταξινομήσεις, ενώ την τελευταία κατέλαβαν οι 718 Boxster/Cayaman που συνδυαστικά δεν μπόρεσαν να υπερβούν τις 16.000 πωλήσεις (15.916).