Ο λόγος για τις πρωτοποριακές χειρολαβές, οι οποίες είναι κρυφές και μπαίνουν μέσα στο αμάξωμα, αλλά σε ψυχρά κλίματα δεν έχουν καμία λειτουργικότητα, μιας και στην παγωνιά μπλοκάρουν!
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, ο διευθυντής σχεδιασμού της Land Rover Gerry McGovern, στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου Evoque, ανέφερε ότι η αρχική απαίτηση να ενσωματωθούν κρυφές χειρολαβές, ήταν απαίτηση της Tata. Αυτό όμως που ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό ήταν το γεγονός, πως για την εξέλιξη τους, χρειάστηκαν 4 χρόνια!
Δείτε ακόμη: Το πρώτο Range Rover με ήπιο υβριδικό σύστημα!
Οι συγκεκριμένες χειρολαβές όταν το αυτοκίνητο είναι κλειδωμένο, γίνονται ένα με την πόρτα, ώστε να μην εξέχει τίποτε στο αμάξωμα και να είναι ομοιόμορφος ο σχεδιασμός. Μόλις ο οδηγός ξεκλειδώσει το αυτοκίνητό του, τότε οι χειρολαβές «πετάγονται» ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Όπως κι εσείς καλά γνωρίζετε, καθετί που βλέπουμε σε ένα μοντέλο, έχει περάσει από εξονυχιστικό έλεγχο ώστε να είναι σίγουροι οι κατασκευαστές ότι δουλεύει ακόμα και σε ακραίες κλιματολογικές συνθήκες. Όμως για τις συγκεκριμένες χειρολαβές τα πράγματα διαφέρουν στην πράξη!
Διαβάστε επίσης: Το απόλυτο Range Rover Velar με 550 άλογα
Οι φωτογραφίες που βλέπετε, αφορούν ένα Range Rover Velar στη Ρωσία, όπου το ψύχος ήταν αρκετά έντονο, με αποτέλεσμα να πιάσει πάγο η πόρτα. Κι ως εκ τούτου οι χειρολαβές δεν μπορούσαν να αποκαλυφθούν. Αλλά όπως ανέφερε ο ιδιοκτήτης κι αν αποκαλυφθούν, (έπειτα από έντονο χτύπημα) αφού έχει αφαιρεθεί το στρώμα πάγου, ο μηχανισμός επαναφοράς δεν λειτουργεί, με αποτέλεσμα οι χειρολαβές να παραμένουν εκτεθειμένες. Κι όπως πολύ εύλογα αναρωτήθηκε ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Velar: «Ποιο το νόημα να έχω το design, όταν στην πράξη δεν μπορώ να μπω στο αυτοκίνητό μου;»