H Pagani αποκάλυψε στις αρχές του μήνα την Utopia, με τα μεγάλα νέα να αφορούν τη διατήρηση του V12 στο μηχανοστάσιο – και μάλιστα στην ισχυρότερη μορφή του μέχρι σήμερα. Ο 6.0 V12 twinturbo της Mercedes-AMG στην «Ουτοπία» είναι ο πιο δυνατός κινητήρας, που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Pagani. Τα αρχικά πλάνα της ιταλικής εταιρίας, όμως, εξέταζαν ισχύ τουλάχιστον 1.000 ίππων! Απλά, από διαφορετικό σύνολο.
Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη σε βρετανικό μέσο ο Horacio Pagani, αν ήθελαν οι μηχανικοί του, θα μπορούσαν να δομήσουν την Utopia γύρω από έναν κινητήρα με απόδοση άνω των 1.000 ίππων. Η Pagani είχε πρόσβαση στο plug-in υβριδικό σύστημα της AMG GT 63 S E Performance, που αποτελείται από τον 4.0 V8 twinturbo και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Στην E Performance παράγει συνδυαστικά 843 ίππους (639 άλογα ο V8 + 204 το ηλεκτρικό μοτέρ), ωστόσο το επιτελείο του Pagani θα μπορούσε να βελτιώσει την ισχύ στα 1.000 και πλέον άλογα. Κάτι τέτοιο, όμως, θα σήμαινε δυο πράγματα: αφενός αλλαγή από πισωκίνητη σε τετρακίνητη διάταξη, αφετέρου αυξημένο βάρος.
Η προοπτική ενός τετρακίνητου αυτοκινήτου και βάρος άνω των 1,5 τόνων με το όνομά του πάνω, δεν ήταν ιδιαίτερα θελκτική για τον Pagani: «Τα αυτοκίνητά μας θα πρέπει να είναι ελαφριά. Οπότε, ενώ θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στις εξελίξεις της ηλεκτροποίησης, ο μεγαλύτερος στόχος μας παραμένει να προσφέρουμε όσο πιο διασκεδαστικά αυτοκίνητα, όσο πιο Pagani».
Ένας ακόμα σκόπελος στον εξηλεκτρισμό της Utopia ενδεχομένως να ήταν και η μετάδοση. Η GT 63 S E Performance προσφέρεται αποκλειστικά με 9άρι αυτόματο κιβώτιο, τη στιγμή που η διάδοχος της Huyara υπερηφανεύεται για το ολοκαίνουργιο 7άρι χειροκίνητο κιβώτιό της. Συνεπώς, μπορούμε να ευγνωμονούμε τον Pagani για τις επιλογές του.