Με την καμπάνια GENERATION N, η Nissan αποφάσισε να στηρίξει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους. Κάνοντας πράξη το σλόγκαν της μάρκας “Innovation that Excites” (Καινοτομία που Ενθουσιάζει), η καμπάνια GENERATION N αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης και επιβράβευσης ανθρώπων ή ομάδων, που μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον, καταφέρνουν να ενθουσιάζουν, να καινοτομούν και να διακρίνονται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Δείτε ακόμα: Ελληνικό Nissan NV300 στην υπηρεσία της υγείας
Επιλέχθηκαν 19 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της GENERATION N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα www.nissangenerationn.gr. Νέοι άνθρωποι που διακρίνονται για το έργο τους σε τομείς όπως επιχειρηματικότητα, φυσικές επιστήμες, ιατρική, μηχανολογία, κοινωνική προσφορά, αθλητισμός κ.α. Μέσα από 19 σύντομα videos οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας παρουσίασαν το αντικείμενο και το όραμά τους καλώντας το κοινό να τους στηρίξει με την ψήφο τους.
Το κοινό κλήθηκε να επισκεφθεί το www.nissangenerationn.gr και να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν, με τη Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. να επιβραβεύει τους 10 πρώτους, δίνοντάς τους από ένα μοντέλο Nissan για έναν ολόκληρο χρόνο, υποστηρίζοντας έτσι έμπρακτα το όραμά τους.
Διαβάστε επίσης: Το Nissan Navara πιο… σκληρό από ποτέ (+video)
Πρώτος νικητής της GENERATION N αναδείχθηκε ο Δημήτρης Χατζής με 1.543 ψήφους, ο οποίος δημιούργησε τον «Troopy». Ένα ρομπότ με δεξιότητες που μιμούνται αυτές ενός ανθρώπου (παρόμοιας φιλοσοφίας με τον ASIMO της Honda). Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η φοιτητική ομάδα «Typhoon Motor Racing», που ασχολείται με την κατασκευή αγωνιστικής μοτοσυκλέτας και ήρθε 9η στον κόσμο, στον διαγωνισμό Moto Student. Τρίτη ήρθε η ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου «Προμηθέας», η οποία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη ενός πρωτοποριακού αεροδυναμικού οχήματος, ονόματι «Πορφυρός».
Εκτός των 10 πρώτων κληρώθηκαν και 3 άτομα από το κοινό που ψήφισε, με το έπαθλο να είναι ένα ταξίδι στο εργαστήριο τεχνολογίας Innovation Lab της Nissan, στο Παρίσι.
Η παράδοση των 10 Nissan Juke έγινε στα κεντρικό κατάστημα της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στην Αθήνα.