Στο πλαίσιο του προγράμματος Restoration Parts της Mazda στη Βόρειο Αμερική, πλέον και οι Ευρωπαίοι μπορούν να παραγγείλουν ολοκαίνουργια εργοστασιακά ανταλλακτικά για το MX-5 1ης γενιάς.
Διαβάστε επίσης: Η Toyota ξαναβγάζει ανταλλακτικά για τις παλιές Supra!
Η Mazda συνεργάστηκε με fan club και εξειδικευμένα συνεργεία του εμβληματικού Miata, προκειμένου να καταρτήσει έναν κατάλογο με τα εξαρτήματα που έχουν περισσότερη ζήτηση. Κατόπιν σχολαστικής έρευνας, οι Ιάπωνες προσφέρουν συνολικά 117 διαφορετικά ανταλλακτικά για τα αριστεροτίμονα μοντέλα και 156 για τα δεξιοτίμονα. Μεταξύ των εξαρτημάτων συναντάμε την υφασμάτινη οροφή, τα -σήμα κατατεθέν- pop up φωτιστικά σώματα και οι εξίσου χαρακτηριστικές 14άρες ζάντες της Enkei. Μάλιστα, η ιαπωνική εταιρία παράγει το ίδιο σχέδιο μέχρι παραμικρής λεπτομέρειας, αλλά ακολουθώντας τις σύγχρονες μεθόδους κατασκευής. Κάτι που κάνει τους τροχούς πιο ανθεκτικούς, αλλά και ελαφρύτερους.
Δείτε ακόμα: Είναι ταχύτερο το Mazda MX-5 από Porsche Boxster;
Ο κατάλογος περιλαμβάνει επίσης διάφορα πάνελ του εσωτερικού, μηχανικά μέρη, ρουλεμάν, βίδες, ακόμα και υαλοκαθαριστήρες. Να θυμίσουμε πως το πρώτο Miata ήταν διαθέσιμο με 3 κινητήρες. Αρχικά, μόνο στα 1.6 λίτρα και με απόδοση 115 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 136 Nm στις 5.500 σ.α.λ. (αργότερα η δύναμη μειώθηκε στα 90 άλογα και 129 Nm, με 0-100 σε 10,6 δλ. και τελική 185 χλμ./ώρα). Χάρις στο πανάλαφρο αμάξωμα των 950 κιλών, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 8,7 δλ. και η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 200 χλμ./ώρα. Αργότερα προστέθηκε ο 1.8 των 130 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 149 Nm στις 5.500 σ.α.λ., που έφτασε τα 133 άλογα και 155 Nm το 1996. Το βάρος ήταν ελαφρώς αυξημένο, στα 990 κιλά, όμως οι επιδόσεις ήταν ταχύτερες: 8,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 203 χλμ./ώρα τελικής.
Διαβάστε επίσης: H Lancia ξαναφτιάχνει ανταλλακτικά για την Integrale! (+video)